Mensen uten eggløsning?!

H

HPHH

Guest
Hei alle!

Var gjennom en blighted ovum helt i starten av august. Blødde i mange uker pga rester, men fikk negativ gtest 6. september. Fra denne dagen har jeg startet opp igjen på Clearblue advanced fertility monitor. Monitoren viste "høy" fom 16. sept tom i dag.

I går fikk jeg (endelig!!) første mens etter BO tilbake. Men stusser over at jeg ikke har hatt noe LH- stigning denne syklusen.
Jeg var også på gynekologisk undersøkelse på mandag og her var det heller ingen tegn til eggløsning. Noen som har opplevd lignende? Er det mulig å få mens uten å ha hatt EL?
 
Jeg bruker monitor. Har flere ganger opplevd å ikke få max. Men får mensen uansett. Desverre kommer den tidligere enn normalt. Og det bety at eggløsning feiler. Nå er jeg på 3 syklus uten max. Tar letrozol nå. ble ikke noen max. Denne gangen heller.
Vet ikke va som skjer med kroppen. Snart 40 år
 
Jeg bruker monitor. Har flere ganger opplevd å ikke få max. Men får mensen uansett. Desverre kommer den tidligere enn normalt. Og det bety at eggløsning feiler. Nå er jeg på 3 syklus uten max. Tar letrozol nå. ble ikke noen max. Denne gangen heller.
Vet ikke va som skjer med kroppen. Snart 40 år
Takk for svar!
Skal starte opp på Letrozol selv, så håper det gjør susen.
Har lest at noen trenger både dobbel og trippel dose for å få virkning, så kanskje du kan høre med legen om det?
Kan jeg spørre om du har fått påvist PCOS eller noe annet som gjør at du ikke får max/EL?
 
Back
Topp