kan man ha mensen uten eggløsning, isåfall hvor vanlig er dette? Jeg er ny i dette, og sikkert engstelig uten grunn og i pp2, så har god tid men. Har bare ikke opplevd no "eggløsningstegn" og de burde vært her snart 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høre. Blir helt gal, vil så gjerne bli gravid NÅJeg har aldri opplevd noen eggløsninstegn, kanskje fordi jeg aldri har tenkt over det, men ble gravid likevel![]()
Da heter det ikke mensenMan kan ha mensen uten eggløsning (jeg har hatt flere slike sykluser). Når det er sagt er det sannsynligvis ikke grunn til bekymring bare fordi du mangler "eggløsningstegn". Jeg har hørt at hvis man har noen lunne stabile og regelmessige sykluser, har man sannsynligvis eggløsning.![]()
Kan man ha blødninger da, og ikke eggløsning?Da heter det ikke mensen![]()
Ja, prøv å google detKan man ha blødninger da, og ikke eggløsning?
Ja, prøv å google dethormonellblødning eller noe heter det da. Men da er det ikke som mens. Man kan ha el uten at det slår ut på eltester også.
Sier du det ja. hva er grunnen til at du bare har annenhver mnd?Jeg opplever dette annenhver måned. Får ingen tegn(tester/templer ikke da) og blør helt som vanlig når det er tid for mensfår veldig tydelige tegn den andre måneden, slim og alt
![]()
Det vet jeg faktisk ikke! Har ikke merket det før jeg begynte å prøveSier du det ja. hva er grunnen til at du bare har annenhver mnd?Takk for svar!