mensen spm???? hva i??????

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
fikk mensen den 14 og sluttet og blø i går den 18. har skikkelig smerten i underlivet nå!!!![&:][&:]hva er dette???

Jeg blør bare i 2 1/2 dag til vanlig jeg, og smerter i ca en uke etterpå... Så normalt hos meg med smerter lenge etterpå, ingen tips desverre

menssmerter etter mensen er ferdig?????høø??? aldri vert borti!!!! har ikke fordøyelses plager der nede da!!!!![8D]

kan godt hende. har aldri hatt det så ikke sikker jeg

ORIGINAL: Jonathan`s mamma

menssmerter etter mensen er ferdig?????høø??? aldri vert borti!!!! har ikke fordøyelses plager der nede da!!!!![8D]

Hvis det er nederst i magen der man pleier å ha menssmerter, så kan man også ha vondt der pga fordøyelsestrøbbel. Men du kjenner vel igjen smerten, om det er en menssmerte eller om den kjennes annerledes ut?

litt sånn mensen el smerter. men var bare det at jeg har aldri hatt ondt etter mensen så var derfor jeg spurte[:D][:D]

ORIGINAL: Jonathan`s mamma

litt sånn mensen el smerter. men var bare det at jeg har aldri hatt ondt etter mensen så var derfor jeg spurte[:D][:D]

Tror jeg ville håpet på at det var borte i morgen [:D] Evt kontakt lege hvis det blir verre [8|]

hardu hatt dem lenge så kan du jo ringe legen din å spørre... trenger ikk dra dit liksom men bare høre etter hva det kan være...

tusen takk for svar, håper det er bedre i morgen[:D]

ORIGINAL: lovemykidz

jeg hadde sånn.. hadde en kort mensen(blødde et par dager bare) til rett tid.. men menssmertene sluttet ikke da jeg sluttet å blø.. var gravid[8D] 

Lurer på en ting jeg... Når man har en slik blødning du beskriver. Blør man normal mengde, men i kortere tid? Eller blør man veldig lite og i kort tid?

Back
Topp