Mensen-smerter....

*p!nk smile*

Forumet er livet
Jeg har den siste uken hatt "mensen smerter" Er det noe man har i slutten av svangerskapet?? Kjenner det der med eggstokkene[:'(] Har også til tide kraftige stikkninger i underlivet...merkelige greier[:)]

Noen som har noen kloke ord/råd?[:D]

har hatt det fra tid til annen jeg og... sporte jordmora om koffer og ho sa det at det kunne skyldes at ungen var aktiv...

Å kjenner meg så godt igjen altså. Hadde det mye sånn på slutten av svangerskapet og de stikkingene er så vondt.Tror det var modnings smerter jeg.

Det er nok livmora som modnes før fødselen - men noe særlig behagelig er det jo ikke.

Sitter med samme følelsen selv.

På SLUTTEN, når det nærmer seg tid for fødsel, visste jeg at "mensmurringer" var normalt, men jeg er 26 uker på vei jeg, og nærmer meg slett ikke fødsel, er ikke klar for det hverken jeg eller lillegull, men i dag kjennes det egentlig ut som om mensen er på vei. Ikke sånn veldig vondt, mer sånn det kjennes ut noen timer før menskrampene sette i gang. Men, hallo... nå allerede?

uff,det har jeg og,hele tiden,er livmoren som gjør seg klar sa jm[;)]

Wuhuu..kanskje hun kommer snart da,jordmor mener jeg er 37 uker på vei...så her kan ting skje[:D] Men tror ikke det skjer noe før i juni...[;)]

e nokk modning ja..har å sånne..men e vel veldi forskjelli individuelt kor masse manhar[;)] koffer tror jm du e 37uke på vei??

ORIGINAL: Alicia85

e nokk modning ja..har å sånne..men e vel veldi forskjelli individuelt kor masse manhar[;)] koffer tror jm du e 37uke på vei??

Pga veksten til lillemor[:D]

Back
Topp