Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heisann!
Jeg tenker det gikk bra hos legen. Jeg (haha, dette er litt småsært) hadde en times tid på meg før timen min var, og da ble jeg så nervøs at jeg handla ny cb+ test og gikk på offentlig toalett for å sjekke(!!). Men den var sterkere enn andre cb+ jeg har tatt, teststreken sterkere enn kontroll, så det var litt betryggende sånn rett før timen
Hos legen var det knapt med tid. Hun var veldig travel, jeg fikk ikke spurt om noe. Hun lurte bare på når siste mens var, også ville hun ta ul. Hun sa før ul at det var for tidlig å se noe. Enda jeg prøvde å si at jeg er 99,9% sikker på at jeg er 5+4.
Hun så iallefall at det ikke var noe i eggleder, klemte litt på magen. Også så hun eggsekken (?), men mente det var for tidlig å se noe mer. Hun sa dette flere ganger.
Ble litt i villrede etterpå, for var det ikke plommesekken hun burde ha sett? Og det er da mange som ser en prikk som er fosteret når de er over 5 uker? Eller tar jeg feil? Noen som vet noe om dette? Selvsagt en ny ting jeg skal styre meg opp over
Det var iallefall noe derOg testen min var jo sterkere enn noensinne i dag, så det er jo oppløftende.
Tok også hcg ( ikke progesteron denne ganga) prøve, og må ta ny om to dager.
Føler ikke jeg ble veldig mye klokere eller tryggere, hun hadde jo ikke tid til meg annet enn den Ultralyden... men jeg har time igjen om en mnd, så da skal det vel være mulig å se noe![]()
Hei! Hvordan går det med deg? Er så spent!;-) fikk du svar på den første hcg målingen?![]()
Hei! Det går braLivredd for mer blod, har aldri vært så mye på do før, huff. Ikke fått svar på hcg, tror jeg kan ringe å få svaret imorgen...gru-gleder meg! Skal ta hcg prøve nr 2 også... Jeg håper på fin stigning!
Det skal jeg gjøre!Ja satser på fin stigning!! Hvis det er en MA/SA produserer jo ikke kroppen hcg lengre så da ville du vel ikke fått så sterke positive tester som ble sterkere!! du må oppdatere oss med det samme du vet da!
Man kan få det i 2 uker kanskje en mnd fram i tid spørs om hvor mye hcg kroppen må kvitte seg med og i urinen kan det være hcg lenge etter på pga det.Ja satser på fin stigning!! Hvis det er en MA/SA produserer jo ikke kroppen hcg lengre så da ville du vel ikke fått så sterke positive tester som ble sterkere!! du må oppdatere oss med det samme du vet da!
Man kan få det i 2 uker kanskje en mnd fram i tid spørs om hvor mye hcg kroppen må kvitte seg med og i urinen kan det være hcg lenge etter på pga det.
Kanskje du kan legge ut dette innlegget som en egen tråd, da vil du nok få flere svar enn her inne på tråden hennesHer er det sikkert mange flotte damer med mange gode erfaringer. Lurer litt på hva som skjer nå. Har lenge hatt veldig uregelmessig mens, alt fra 4 - 9 uker mellom hver gang. De siste gangene har det vært rundt 5-6 uker. Har funnet en fin app som hjelper meg å holde styr på det og som viser forventet el, fruktbare dager og mens basert på gjennomsnitt.
Vi er ikke helt aktive prøvere akkurat nå, men hadde samleie i det som viste seg å være fruktbar periode ifølge appen. Dagen før forventet mens kom det så vidt det var litt friskt blod på papiret da jeg var på do. Regnet med at dette var tante rød, men det ble aldri noe mer. Var to dager med littegrann rødt på papiret men ikke mer. Har aldri hatt mellomblødning eller lignende før.
Er nå en uke over forventet mens, men har testet flere ganger og det er negativt. Noen som har noen ideer på hva det kan være?
Har hatt en del tegn på tante rød, murringer, ømme bryst, uten hud osv..
Det ble litt langt, men er litt usikker her håper noen har noen ideer eller tips?
Jeg tror egentlig ikke en verdi har så mye å si. Det er mer om hvordan den stigerHei! Da har jeg nettopp tatt bp nr to. Fikk svar fra furst dama på den jeg tok på mandag-hcg lå på 1900.
Jeg har rukket å google litt kjapt og TROR det er litt lavt, men innafor.
Kommer kanskje an på åssen man regner? Første dag i siste mens er 6 uker siden. Jeg var 25 dpo på mandag. Og På sånn kalkulator var jeg 5+4. (5+6 i dag.)
Noen som vet? Tror jeg kan få bp redultater for i dag, om heg ringer furst i kveld. Skummelt! Oppdaterer
Håper noen kan si noe om hcg nivået, om det var i laveste laget?![]()
Takk dere!Jeg kjenner jo at jeg ikke helt greier å slappe av... For når det er 6 uker siden siste mens, og jeg ser på tabell, så ligger jeg jo faktisk langt under.... (fra 10.000(!!))
Men jeg lurer litt - kan det være sammenheng med at jeg testet så sent positivt og såpass lav hcg nå? Noen som vet? Det virker jo litt logisk at jeg vil bruke lengre tid på å nå samme nivå som en som testet svakt positivt 9 dpo, når jeg selv var 17 dpo...Hm. Jeg får google litt mer, sånn før jobb.
Ikke lurt, men vet jo at jeg ikke "klarer" la være likevel.
Glad dere "er her"!!!![]()
Jeg tror også det er stigningen som er viktigstdu er iallefall blitt gravid uansett!! har du enda graviditetstegn?
Hehe, ja, nå kjenner jeg at det blir veldig godt med en klart svar. Gruer meg også litt til å ringe i kved, tilfelle det er altfor lave verdier...da vet jeg jo hva som skjer. Men, jeg får jo ikke gjort noe med det. Hvis SA, så er det vel fordi det ikke er levedyktig uansett.10.000 er jo HØYT! hehe. Tenker det skal bli godt for deg å få et ordentlig svar nå!!![]()
Masse lykke tilHehe, ja, nå kjenner jeg at det blir veldig godt med en klart svar. Gruer meg også litt til å ringe i kved, tilfelle det er altfor lave verdier...da vet jeg jo hva som skjer. Men, jeg får jo ikke gjort noe med det. Hvis SA, så er det vel fordi det ikke er levedyktig uansett.
OG- jeg skal være glad for at jeg iallefall KAN bli gravid, det er jo ikke en selvfølge.( jeg regna ikke med å løare det uten mer hjelp) Får prøve å senke forventingene mine nå, de har blitt "for høye" - har veldig lyst til at den i magen skal være ok![]()
Men viss du var 5+ noe så skal du jo ikke se på 6 uker, men 5. Men skjønner godt tankegangen. Krysser fingrene for bra stigning på neste!Takk dere!Jeg kjenner jo at jeg ikke helt greier å slappe av... For når det er 6 uker siden siste mens, og jeg ser på tabell, så ligger jeg jo faktisk langt under.... (fra 10.000(!!))
Men jeg lurer litt - kan det være sammenheng med at jeg testet så sent positivt og såpass lav hcg nå? Noen som vet? Det virker jo litt logisk at jeg vil bruke lengre tid på å nå samme nivå som en som testet svakt positivt 9 dpo, når jeg selv var 17 dpo...Hm. Jeg får google litt mer, sånn før jobb.
Ikke lurt, men vet jo at jeg ikke "klarer" la være likevel.
Glad dere "er her"!!!![]()