Frk.F
Forelsket i forumet
Hei igjen!
Kjenner meg som et nervevrak nå. Kan ikke ringe legen før etter 12, og er nesten redd for svarene. Har tatt nye cb+, og den ble jo sterkere. Men det er jo å forvente siden det er morgenurin. Synes likevel ikke den er så sterk som jeg hadde forventet at en test skulle være så seint.
Billigstrimlen ble ca lik som dagen før.... Synes ikke det er store variasjonen der...Glemte å ta to da, litt dumt...siden det i går var såpass stor fargeforskjell på to stk i samme urin.
Legger ved bilder, jegPå bilde med bt, så er den nest siste fra formiddag i går. Den tredje fra bunnen er fra morgen i går. Den siste er altså fra morgen i dag. Jeg ser ingen økning...Vis vedlegget 161382 Vis vedlegget 161383 Vis vedlegget 161382 Vis vedlegget 161383
Testene ser jo VELDIG positive ut! For meg ser det ut som de blir sterkere!Jeg hadde ikke så sterk strek sist jeg var gravid men jeg testa vel den siste gangen når jeg var 5 uker ca. De ble heller aldri MYE sterke for hver dag. Bare en liten anelse. Har du noen gravid tegn da?
De er jo kjempefine. Jeg krysser fingrene for at dette går bra for deg, selv om jeg tror du ikke trenger det. Jeg skjønner jo følelsen. Det føles jo absurd å blø og samtidig kanskje være gravid.
), og det var ifbm med da. Testa du også etter el, og er helt sikker?

Kjenner jeg er skikkelig glad for dette forumet/dere!