Mensen(?) og svake tester...

Merkelig... de ser sterkere ut ja (så dermed ikke kjemisk), så alt indikerer jo en graviditet? Ville nok gått til legen og sjekket HCG-stigning, og også hørt om det kunne være fare for ex.u?

Takk for svar:) ja, det er jeg litt redd for ( exu). Ikke greidd å google opp så svake tester 20 dager etter el ( jeg tok el-tester) . Skal i utgp bare ta blodprøve, så treffer ikke legen, men kanskje sykepleier vet.
Hadde egentlig vært typisk at det var exu. Optimist, hehe.

Den blir jo bare sterkere og sterkere:) Ta en digital du, for vil tro den slår ut som gravid=) Det fins en del som har menstruasjon selv om de er gravide. Masse lykke til uansett, og ja, bestill deg legetime=)

Jeg fikk positiv digital da jeg hadde kjemisk. For meg var ikke blødningen noe positivt, testene begynte å bli svakere etter en ukes tid. Håper for din del at det er bra:) jeg ville nok dratt til legen snarest og målt hvc med to dagers mellomrom. Da ser de fort om stigningen er forenelig med et begynnende svangerskap:)

Lykke til:)

Takk for svar:) jeg prøver å ikke ta noen gleder på forskudd:) har tatt bp hos lege i dag, kunne ringe å høre svar imorra. Selvom det neppe vil si meg så mye. Og ny bp på mandag. Tenker jeg kanskje kan ta en digital om det påvises en stigning:)

Tusen takk! Blør brunaktig igjen, så går fraforsiktig optimist til pessimist...men, jeg har jo blødd fra fem dager FØR jeg testa pos første gang... Det tenker jeg jo er litt lovende. For de har jo steget i styrke, de testene mine:)

Huff, jeg blir gal av meg selv... Måtte kjøpe meg flere tester i dag. Tok en cb+ nå i stad, 2,5 time etter forrige dobesøk. Streken kom ikke opp umiddelbart, men så den etter ca 30 sek. Men den er ikke sterk..:(
Folk får jo sterkere teststrek enn den vanrette har jeg inntrykk av. Og jeg er jo godt over ikm. Så nå er jeg veldig, veldig negativ til at dette blir noe. Kan ikke fatte at streken skal være så svak 6 dager over ikm....(20 dpo!) Tror kanskje jeg driver og har en spontanabort jeg. For det tar vel litt tid før hcg går ned ? Hadde visst fått opp håpet litt for mye likevel, for nå ble jeg egentlig superskuffa.
Huff, må prøve å ikke tenke så mye på det :)

Må jo nesten legge med bilde. Finner ingen bilder på internett av noen dom har så svake streker,så seint...

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    761,6 KB · Visninger: 566
Den CB er jo tydelig og noen produserer sent hcg, du er nok gravid :) Og siden du blør må du reise til legen for en sjekk og for å ta hcg blodprøver for å se om de stiger.

Edit: Ser at du har tatt blodprøve ;) leste ikke godt nok igjennom her :)

Tusen takk for beroligende svar! Jeg får håpe jeg produserer hcg seint. Men jeg kjenner også at jeg må jekke ned forhåpningene mine, jeg blør jo også. Men blir det ikke noe nå, blir det vel noe snart ( berolige seg selv). Jeg har jo tross alt frykta at jeg ikke KUNNE bli gravid.

Tusen takk! Blør brunaktig igjen, så går fraforsiktig optimist til pessimist...men, jeg har jo blødd fra fem dager FØR jeg testa pos første gang... Det tenker jeg jo er litt lovende. For de har jo steget i styrke, de testene mine:)

Jeg begynte å blø fem dager før jeg forventet tr.. Det tok seg aldri ordentlig opp som vanlig tr gjør, men vekslet mellom brunt og rødt. Testet positivt tr dagen, men fortsette med det som var mer spotting. Målte hcg hos legen og var på tre tidlig ultralyder pga blødninger. Småblødningene stanset i uke 11 :-)

Det kan altså gå bra, selv om det for mange er starten på noe annet. Prøv å ikke stress med å teste mer, men avvent heller svar fra legen. Tester kan fort gjøre deg mer usikker :-)

Lykke til :-)

Så fine dere er, alle sammen! Og så fint å høre om din erfaring, Alyssa, håper det samme er tilfelle med meg:)

Må prøve å stresse ned nå,hehe. Men siden jfg likevel skal ringe lege for hcg resultater imorra så blir det vel også en ny test;)

Hei igjen!
Kjenner meg som et nervevrak nå. Kan ikke ringe legen før etter 12, og er nesten redd for svarene. Har tatt nye cb+, og den ble jo sterkere. Men det er jo å forvente siden det er morgenurin. Synes likevel ikke den er så sterk som jeg hadde forventet at en test skulle være så seint.
Billigstrimlen ble ca lik som dagen før.... Synes ikke det er store variasjonen der... :( Glemte å ta to da, litt dumt...siden det i går var såpass stor fargeforskjell på to stk i samme urin.

Legger ved bilder, jeg:) På bilde med bt, så er den nest siste fra formiddag i går. Den tredje fra bunnen er fra morgen i går. Den siste er altså fra morgen i dag. Jeg ser ingen økning...Bt uke 5+2.jpg uke 5. Cb+, dag 1 og 2.jpg
Bt uke 5+2.jpg
uke 5. Cb+, dag 1 og 2.jpg

Back
Topp