Mensen og sjokolade???

NkariOgSnuppa

Forumet er livet
Noen her som MÅÅ ha sjokolade når du har mensen?? Eller andre søtsug?
Hvorfor er det slik? Er det noe som skjer i kroppen eller?

Jeg selv MÅÅ ha sjokolade, så blir vel det snart, da blir det freia påskeeggene[:D][:D][:D] Til helga sikkert[:D] (selv om jeg haaater mensen)

ORIGINAL: Lissyjane

Hormoner[8D] Jeg må ha noe ja. Men det varier fra sterk mat. Er sjeldent jeg føler søtsug nå.

ja du sier noe der.. Huff, ille greier...[:@] Men må man så må man[:D] MÅ liksom ha det[:D]
Selv om jeg prøver og kutte ut søtsaker[&o]

Huff, ja.. Problemet er bare at det ikke bare er et par dager før og under mensen.. Det er et par uker..  Kommer til å trille innen neste jul, jeg..[X(]

Ja jeg også MÅ ha sjokolade, må egentlig ha uansett jeg, men ekstra stort behov ved mensen!

Ofte søtsug under mensen. Men ofte har jeg bare en voldsom apetitt og har lyst på "alt". Tror det er hormoner og en form for trøst pga menssmerter [8D]

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Hormoner[8D] Jeg må ha noe ja. Men det varier fra sterk mat. Er sjeldent jeg føler søtsug nå.

ja du sier noe der.. Huff, ille greier...[:@] Men må man så må man[:D] MÅ liksom ha det[:D]
Selv om jeg prøver og kutte ut søtsaker[&o]

Men ingenting av det du spiser når du har mensen teller[:-] Visste du ikke det[:D] Kan spise og drikke hva du vil,for det går ut med mensen[:-]

Hæææ? Er det sant?? Oh boy oh boy-!!!!![:D] Da ble det lettere gitt, da kan jeg spise MASSE da[:D]

Back
Topp