Jeg blir snart gal av mine egne tanker, så tenkte det kunne være lurt spørre her. For en ukes tid siden tok jeg en graviditetstest som fikk en veldig svak rosa strek. Jeg tok flere i dagene etter som også fikk strek, og den ble gradvis sterkere. For 4 dager siden tok jeg en digital graviditetstest som ble negativ, men fortsatte fremdeles å få strek på de som ikke var digitale. For 3 dager siden begynte jeg å blø og sluttet å teste meg, og det føles som en vanlig mens. Men i går testet jeg meg likevel egentlig bare for å kunne legge det helt fra meg.. og da ble det en mye med rosa strek og digital ble positiv. Fikk helt sjokk

Jeg blør enda, og streken er like sterk i dag. Har også typiske mensensmerter, og er litt svimmel. Jeg er i uke 4 i følge kalenderen hvis jeg faktisk er gravid.
Har tenkt å teste meg daglig de neste dagene, for å se om de fortsetter å være positive før jeg kontanter lege. Er redd for at jeg har hatt en spontanabort, og tenker at testene slutter å være positive hvis det har skjedd
Er det noen her som har erfaringer med dette, og hvordan gikk det?