Flere som får en knekk en gang i mnd??
Kjenner det begynner et par dager før med dårlig humør og elendig kropp...
Tilslutt knekker jeg helt og trenger en timeout og en skikkelig grining på skulder til min kjære...
Dagen etterpå kommer som regel mensen.....
Tror jeg kunne ligge et par dager under dyna i denne perioden...
Er så rart at det kan virke helt fint og det er ikke alltid jeg tenker på det som skjedde.. Også pang så kjenner og føler man alt på en gang..
Frustrerende når mannen ikke har det samme... Han kan jo reagere på noen få ting, men han tenker ikke så mye på det som jeg..
Han hadde aldri klart å la det gå opp for han at vi sku bli foreldre føre vi mista i uke 24. Så han kjenner det ikke sånn..
Rett etter vi mista ble jeg gravid igjen, men mista i uke 9 i januar.
Alt jeg vil og alt jeg og kroppen er klar for er å bli mamma...
Jo lenger det tar jo verre blir det!
Og man får ikke gjort noen ting med det!!! (annet enn å være kaniner inni mellom )
Krysser fingrene for at det ikke skal gå lang tid og at 3 gangen må bli bra!
*takk for at jeg kan tømme meg litt her i et rotete innlegg!
Kjenner det begynner et par dager før med dårlig humør og elendig kropp...
Tilslutt knekker jeg helt og trenger en timeout og en skikkelig grining på skulder til min kjære...
Dagen etterpå kommer som regel mensen.....
Tror jeg kunne ligge et par dager under dyna i denne perioden...
Er så rart at det kan virke helt fint og det er ikke alltid jeg tenker på det som skjedde.. Også pang så kjenner og føler man alt på en gang..
Frustrerende når mannen ikke har det samme... Han kan jo reagere på noen få ting, men han tenker ikke så mye på det som jeg..
Han hadde aldri klart å la det gå opp for han at vi sku bli foreldre føre vi mista i uke 24. Så han kjenner det ikke sånn..
Rett etter vi mista ble jeg gravid igjen, men mista i uke 9 i januar.
Alt jeg vil og alt jeg og kroppen er klar for er å bli mamma...
Jo lenger det tar jo verre blir det!
Og man får ikke gjort noen ting med det!!! (annet enn å være kaniner inni mellom )
Krysser fingrene for at det ikke skal gå lang tid og at 3 gangen må bli bra!
*takk for at jeg kan tømme meg litt her i et rotete innlegg!