Mensen igjen!

Elle

Glad i forumet
Marsboerne2017
Flere som får en knekk en gang i mnd??
Kjenner det begynner et par dager før med dårlig humør og elendig kropp...
Tilslutt knekker jeg helt og trenger en timeout og en skikkelig grining på skulder til min kjære...
Dagen etterpå kommer som regel mensen.....

Tror jeg kunne ligge et par dager under dyna i denne perioden...

Er så rart at det kan virke helt fint og det er ikke alltid jeg tenker på det som skjedde.. Også pang så kjenner og føler man alt på en gang..
Frustrerende når mannen ikke har det samme... Han kan jo reagere på noen få ting, men han tenker ikke så mye på det som jeg..
Han hadde aldri klart å la det gå opp for han at vi sku bli foreldre føre vi mista i uke 24. Så han kjenner det ikke sånn..

Rett etter vi mista ble jeg gravid igjen, men mista i uke 9 i januar.
Alt jeg vil og alt jeg og kroppen er klar for er å bli mamma...
Jo lenger det tar jo verre blir det!
Og man får ikke gjort noen ting med det!!! (annet enn å være kaniner inni mellom )

Krysser fingrene for at det ikke skal gå lang tid og at 3 gangen må bli bra!

*takk for at jeg kan tømme meg litt her i et rotete innlegg!
 
Fødte selv i uke 24+1. Vi fikk 17 dager med vår lille engel <3
Så kjenner meg godt igjen i det du skriver. Etter vi mistet ham ville jeg bare bli gravid igjen, han var så ønsket! Og savnet etter et barn ble bare større. Gikk heldigvis relativt fort, og nå er jeg i uke 13+2. Siden de ikke har funnet utav hva som skjedde sist, så kjenner jeg at jeg ikke klarer å slappe av i dette svangerskapet. Men kan ikke gjøre annet en å krysse fingrene for at alt skal gå bra denne gang :)
Jeg skal og krysse både fingrer og tær for deg og at alt går bra denne gang! Lykke til <3
 
Ønsker deg masse lykke til <3 Mista i uke 18+6 på september og grein hver gang jeg fikk mensen. Rakk heldigvis ikke ha det så mange ganger fo jeg var så heldig å bli gravid igjen! Men mista igjen i påska da jeg var 12+5. Gruer meg så fælt til mensen kommer tilbake, og å vite at vi ikke skal prøve igjen med en gang..
 
Det er tøft å lese om hvordan dere har det, og samtidig så kjent. Jeg måtte avbryte svangerskapet i uke 20 i desember, og det føltes så feil! Jeg skulle jo ha barn, ikke gå der med tom mage! Fikk plutselige reaksjoner uten noe spesielt som skjedde først, men slet også på jobb der vi selger baby- og barnetøy.
Nå er jeg 8+1. Er kjemperedd for å miste! Det er så mye snakk om å bare komme forbi uke 12, men det er jo ingen garantier. Det er frustrerende at man ikke kan gjøre noe som helst for å kontrollere det som skjer. Klarer ikke slappe av eller glede meg over det som skjer. Sender posistive tanker til alle i vår situasjon! <3
 
Flere som får en knekk en gang i mnd??
Kjenner det begynner et par dager før med dårlig humør og elendig kropp...
Tilslutt knekker jeg helt og trenger en timeout og en skikkelig grining på skulder til min kjære...
Dagen etterpå kommer som regel mensen.....

Tror jeg kunne ligge et par dager under dyna i denne perioden...

Er så rart at det kan virke helt fint og det er ikke alltid jeg tenker på det som skjedde.. Også pang så kjenner og føler man alt på en gang..
Frustrerende når mannen ikke har det samme... Han kan jo reagere på noen få ting, men han tenker ikke så mye på det som jeg..
Han hadde aldri klart å la det gå opp for han at vi sku bli foreldre føre vi mista i uke 24. Så han kjenner det ikke sånn..

Rett etter vi mista ble jeg gravid igjen, men mista i uke 9 i januar.
Alt jeg vil og alt jeg og kroppen er klar for er å bli mamma...
Jo lenger det tar jo verre blir det!
Og man får ikke gjort noen ting med det!!! (annet enn å være kaniner inni mellom )

Krysser fingrene for at det ikke skal gå lang tid og at 3 gangen må bli bra!

*takk for at jeg kan tømme meg litt her i et rotete innlegg!
Føler veldig med deg <3
Her får jeg en knekk omtrent daglig, men en ekstra stor knekk i tillegg til skuffelsen hver gang tr kommer.

Vi fikk kun et par timer med gutten vår idet han døde og etterpå..
Alt vi ønsker nå er å bli gravide igjen, men frykten for å miste er stor. Graviditeten lar vente på seg, men håper det snart er vår tur <3
Stor klem til dere alle!
 
Får samme slaget 1 gang i mnd og har fått det siden august..
Innbiller meg selv og håper såpass mye at jeg alltid utsetter min egen mens og knekker totalt når jeg er 8 dager over og tar en test. Slår aldri feil at den er negativ og mensen kommer 3-4 timer etterpå:(
Store klemmer til deg! du er absolut ikke alene<3
 
"fint" å se at det er flere... Mens ventet anytime og neg. Test igjen nå. Kjipt!!! Og det er vanskeligere å ha sex i tillegg... Er liksom ikke gøy lenger...
 
Back
Topp