Mensen igjen da dere

Frk. H

Kan det ikke skje already?
Sensommerbarna 2016
Jeg spekulerer litt. For litt over en uke siden fikk jeg min andre mens etter fødsdel. Blødde mye brunt de tre/fire første dagene. Så ble det normalt blod, men i mye kraftigere mengde enn før i kanskje tre dager, før det avtok. Når jeg sier avtok, mener jeg at det ble mer den mengden jeg blødde før graviditeten. Såå de siste dagene har det kun kommet blod når jeg tørker meg etter jeg har tissa eller nummer to. Da får jeg masse blod og slim på papiret.

Mens igår opererte jeg bort galleblæra, og idag blør det som en foss igjen.

Hvorfor? Hva skjer? For det første skulle mensen vært over for lenge siden, og for det andre har jeg blødd så mye hittil at det kan nå hvertfall ikke ta seg opp etter en operasjon?

Gikk forresten på p-piller hele tiden, men mensen bare brøyt seg igjennom. Veit man kan få noen smøblødninger, men hallo...

Jeg tror jeg ville bedt om henvisning hos gyn og fått innvendig ul, da vil du kjapt få svar om alt er som det skal. Gratulerer med overstått operasjon, håper du kommer deg kjapt:)

Jeg tror jeg ville bedt om henvisning hos gyn og fått innvendig ul, da vil du kjapt få svar om alt er som det skal. Gratulerer med overstått operasjon, håper du kommer deg kjapt:)

Spurte en lege eller sykepleier eller hva hun var på visittrunden dems. Og hun mente det ikke hadde noe med operasjonen å gjøre, ettersom de ikke var i nærheten av det området. Hun mente heller det var hormoner, og at det har "bygget seg opp" siden det ikke er så regelmessig i begynnelsen.

Men om det ikke gir seg over helga, skal jeg be om gynekologisk undersøkelse.

Og takk forresten!! :D

Blir KOKO her snart. Etter fødsel gikk alt fint - frem til jeg fikk p-piller. Cerazette har funket fjell før - nå blødde jeg 1 uke, 1 uke opphold - så blødning igjen i 1 uke også opphold og slik fortsatte det :/

Skulle få satt inn hormon spiral og gledet meg som bare det! Den ble satt inn men hva skjer? Jo da - fortsatt samme tullet! Gleder meg som en unge til jul, til at dette hormonstyret blir normalt igjen!

Blir KOKO her snart. Etter fødsel gikk alt fint - frem til jeg fikk p-piller. Cerazette har funket fjell før - nå blødde jeg 1 uke, 1 uke opphold - så blødning igjen i 1 uke også opphold og slik fortsatte det :/

Skulle få satt inn hormon spiral og gledet meg som bare det! Den ble satt inn men hva skjer? Jo da - fortsatt samme tullet! Gleder meg som en unge til jul, til at dette hormonstyret blir normalt igjen!

Så "godt" å se at det er flere som danser rundt med menstrasjonen. Blir så nervøs når ikke kroppen oppfører seg normalt. Veit jo at det er en grunn, men likevel.

Føler med deg! Hadde gått på cerazette over 5 år ++ før eg ble gravid, hadde aldri mensen. Ønsket selvfølgelig fortsette med samme piller igjen etter graviditeten, først renselsen perioden og deretter langt opphold uten noe. No har eg hatt småblødninger i snart 2 uker i strekk, ser ingen ende.. men retter seg forhåpentligvis opp igjen [emoji4]

Så "godt" å se at det er flere som danser rundt med menstrasjonen. Blir så nervøs når ikke kroppen oppfører seg normalt. Veit jo at det er en grunn, men likevel.

Føler med deg! Hadde gått på cerazette over 5 år ++ før eg ble gravid, hadde aldri mensen. Ønsket selvfølgelig fortsette med samme piller igjen etter graviditeten, først renselsen perioden og deretter langt opphold uten noe. No har eg hatt småblødninger i snart 2 uker i strekk, ser ingen ende.. men retter seg forhåpentligvis opp igjen [emoji4]

Ammer dere også?

Sist valg liksom alt helt som vanlig og normalt etter vare noen uker! Nå er alt kaos....

Jeg ammer ikke. Er inne i tredje uke på rad nå med moderat til kraftig mens :( blir nervøs, jeg

Nei ammer ikke

HM... da er det ikke noen felles faktor der heller. Her kommer og går det - er ikke stor blødning - men nok til at jeg må bruke tampong hele tiden. Jeg gir det noen uker til før jeg evt går til legen og spør litt...

HM... da er det ikke noen felles faktor der heller. Her kommer og går det - er ikke stor blødning - men nok til at jeg må bruke tampong hele tiden. Jeg gir det noen uker til før jeg evt går til legen og spør litt...

Ja, skal gi det frem til onsdag selv, for da har det holdt på i nesten en måned. Må være grenser. Er ikke alltid like mye, men som du sier - nok til å måtte bruke tampong hele tiden. Har også løpt ned legekontoret i hele høst med gallestein. Så hun må jo tro jeg er gal. Er det ikke det ene, så er det det andre liksom.

Jeg har også blødninger hele tiden. Ikke nok til å bruke tampong, bruker bare truseinnlegg. Har vart over 1 mnd her. Får vell snart ta den der "6 ukerskontrollen" :o

Back
Topp