Mensen etter graviditet??

McQeen

Gift med forumet
Hvordan ble mensen etter graviditet?
Var den regelmessig?
Lik som før graviditet?
Helt ut på jordet?

Min har vert ganske så regelmessig frem til sist mnd da kom den en liten uke senere men nå skulle jeg hat den på lørdag som var (ifølge sist mnd) men den kommer jo ikke....brrr.....tok en test i går men var negativ.

Har ikke hatt den enda jeg, men nå i de siste dagene har det bare kommet masse brunt, gammelt blod... Ugh [:'(]

Fikk mensen 2.5 mnd etter jeg fødte.
Første mensen jeg hadde hadde jeg nesten ikke menssmerter.
Andre gang kom den ei uke for sent og jeg hadde vonde menssmerter og blødde masse. Venter den for 3 gang nå hvert øyeblikk...så blir spennende å se hvordan det blir denne gang[;)]

Første mens kom etter 4 1/2mnd etter fødselen.
Neste kom 6 uker senere
Og 2 uker etter det igjen ble jeg gravid.. og nå har den vert borte siden begynnelsen av August[8|]

min ble plutselig veldig regelmessig, og nærmest smertefri (hadde sinnsyke menssmerter før) blør i mindre dager også.

ORIGINAL: sollvi

Har ikke hatt den enda jeg, men nå i de siste dagene har det bare kommet masse brunt, gammelt blod... Ugh [:'(]

Slik fikk jeg også mensen første gang etter graviditet.

har ikke hatt mensen siden 20 agu 2005..[:D] har satt inn spiral etter fødselen da[:)]

jeg fikk mensen i november å den var regelmessig som før graviditet til sist mnd...grrr....

Back
Topp