Mensen etter fødsel

Det er ikke bare bare Bernt

Gift med forumet
Septembergull'17
Jeg begynte plutselig å få brun blødning med litt lyserødt i går på papiret. det er 2 mnd og 1 uke siden jeg fødte, og renselsen var ferdig rundt 5 uken etter fødsel. Er dette mensen? Er helt brunt, og i dag er det mye mer som kommer ut, men ikke noe rødt, bare brunt i trusen og på papir.
Jeg fullammer.

Noen med erfaringer eller som vet hva dette er?

Jeg fullammet og renselsen varte i 6 uker, uke 7 kom mensen igjen der det første som kom var brunt med noe som så ut som enda mer biter fra renselsen og etter det kom det vanlig rødt blod.

Jeg fullammet og renselsen varte i 6 uker, uke 7 kom mensen igjen der det første som kom var brunt med noe som så ut som enda mer biter fra renselsen og etter det kom det vanlig rødt blod.

Takk for svar. Ja, det er brunt med... (beklager TMI) liitt slim innimellom og ser ut som renselen gjorde på slutten. Siden det var litt lyserødt i går, så stusset jeg på at det kanskje er mensen...

Kan være. Kan være at det ikke er det. Time Will tell.
Desverre ikke mulig å vite.

Jeg merket ikke noe til den renselsen. Fikk mensen etter 8 mnd ca.

Jeg merket ikke noe til den renselsen. Fikk mensen etter 8 mnd ca.
Merket ikke renselsen? Blødde du ikke etter fødsel?? Er det i det hele tatt mulig?

Joda, mulig å vite ved at jeg drar å sjekker meg i morgen hos gyn:) Men vil gjerne høre andre med erafringer, tilfelle det ikke er mensen men noe annet.
Tja, joda, teknisk mulig gyn kan finne ut, men jeg mente selvsagt "umulig å vite fra det du skriver" og tiden vil vise.

Det trenger ikke være mens, det kan være bare en sånn liten blødning. Nesten ikke noe. Eller det kan være at mensen kommer igjen, men det kan være lenge til neste eller du kan være i syklus. Ingen vet. Heller ikke gyn ;-)

Jeg blødde ikke etter ett døgn nei. Var liksom ferdig med det før vi dro fra føden.
Høyst uvanlig og merkelig ut. Men heldig da du.

Det vanlige er vel 4-8 uker og jeg har alltid havnet nærmere 8...

Er det virkelig vanlig? Jeg blødde rikelig et døgn etter fødsel, og som en litt sparsom mens i noen dager etter det, før det ble med litt brunlig spotting en dag eller to, og så full stopp.

De virka ikke veldig overraska på utreisesamtalen, så antar at det meste er vanlig [emoji4]

Er det virkelig vanlig? Jeg blødde rikelig et døgn etter fødsel, og som en litt sparsom mens i noen dager etter det, før det ble med litt brunlig spotting en dag eller to, og så full stopp.
Heldig.

Det et joviale som heftig mens i ukesvis, men at man blør, spotter, brunt og slim etterhvert og ar det varer i flere uker er helt vanlig ja

Heldig.

Det et joviale som heftig mens i ukesvis, men at man blør, spotter, brunt og slim etterhvert og ar det varer i flere uker er helt vanlig ja
Greit jeg slipper det da. [emoji106] Har dog fått tilbake mens 4-6 uker etter fødsel hver gang da, regelmessig som ei klokke fra første stund. [emoji57]

Greit jeg slipper det da. [emoji106] Har dog fått tilbake mens 4-6 uker etter fødsel hver gang da, regelmessig som ei klokke fra første stund. [emoji57]
Jeg derimot har lang renselse, som er mer bare som siste dag av mensen etthvert. Bare lenge.

Men så var eldstemann 15 mnd når mensen kom, mellomste var nærmere 21 og yngstemor nærmer seg 22 mnd men denne gangen fikk jeg satt inn en spiral når hun var ca 17 mnd som kan medvirke til at mensen ikke er kommet enda.

Er nok et tegn på at kroppen din er på gang med syklus igjen ja :)

Jeg fikk småblødning noen uker etter renselsen..
Men that's it..

Back
Topp