Mensen etter fødsel

Mami15

Englemamma 14 <3, jentemamma15 <3
Oktoberskattene 2015
Har dere fått den?
Lille er litt over 5 mnd, og lurer på om uka er tilbake, men er veldig usikker siste par dagene har det kommer litt blodtilblandet utflod etter toalettbesøk. Og i dag var det litt mer, men kommer ikke noe i truseinnlegget ellers ( beklager detaljer) Har kun litt murring i korsryggen ellers ingen smerter.. Kan dette være starten på mens?
Ammer enda, men hun får grøt på kvelden og ei flaske mme av og til.

Har det sånn som deg.. Men litt blod her og der og innemellom!! Aner ikke om det er pga spiralen eller om det er mensen :/ så jeg følger denne ;)

Jeg fikk den etter tre mnd, skulle sette inn spiral så jeg slapp det, men har ikke kommet så langt enda. Den ble også regelmessig med en gang så får vel komme meg på apoteket og hente ut spiralen :p

Traff jordmor når jeg var på kontroll på helsestasjonen, og hun mente at det nok var mensen som begynte å komme tilbake, men at det enda kunne ta ei stund før kroppen var i syklus siden jeg enda ammer endel

Jeg våknet av "gode gamle" menssmerter i natt og har hatt murring av og til i dag. Tydeligvis noe på gang her også. :( æsj.. jeg hadde glemt hvor vondt det er.

Jeg våknet av "gode gamle" menssmerter i natt og har hatt murring av og til i dag. Tydeligvis noe på gang her også. :( æsj.. jeg hadde glemt hvor vondt det er.
Huff ❤️ deilig å slippe ja!
Har heldigvis ikke hatt noe smerter !

Ja fikk den igjen på julaften av alle dager. 3 mnd etter fødsel, men jeg ammer ikke.

Ikke noe her ennå heldigvis, og jeg håper det tar evigheter ennå. Sist gikk det et par år. :D

Ikke noe her ennå heldigvis, og jeg håper det tar evigheter ennå. Sist gikk det et par år. :D
Jeg tar gjerne et par år. Så er det nesten rett i overgangsalder.. haha. Ikke kommet her enda, men har som sagt dissa smertene av og til, så da er vel noe på gang. :(

Jeg tar gjerne et par år. Så er det nesten rett i overgangsalder.. haha. Ikke kommet her enda, men har som sagt dissa smertene av og til, så da er vel noe på gang. :(
Jeg hadde mange perioder med "menssmerter" på de årene, så det trenger ikke bety noe. Men hvis du har begynt med annen mat nå så er det jo sannsynlig da.

Jeg hadde mange perioder med "menssmerter" på de årene, så det trenger ikke bety noe. Men hvis du har begynt med annen mat nå så er det jo sannsynlig da.
Okay.. det gir jo litt håp. :) Det er så lite mat at jeg ammer like mye som før.. hvis ikke mer. ;)

Våknet i natt av tidenes menssmerter. Eller dvs, har ikke fått mensen enda men skjønner ikke hva annet det kan være. Har aldri hatt særlig menssmerter men har hørt at de dessverre ofte blir verre etter fødsel :( Tidligere har mensen kommet idet jeg har kjent smertene men ingen tegn enda.... Gikk det lang tid fra du kjente smertene til den kom?

Våknet i natt av tidenes menssmerter. Eller dvs, har ikke fått mensen enda men skjønner ikke hva annet det kan være. Har aldri hatt særlig menssmerter men har hørt at de dessverre ofte blir verre etter fødsel :( Tidligere har mensen kommet idet jeg har kjent smertene men ingen tegn enda.... Gikk det lang tid fra du kjente smertene til den kom?
Den kom aldri. ;) Har hatt litt sånn av-og-på-smerter, men ingen tegn på noe mer enda.

Åååh.. nå har jeg hatt menssmerter av og på i flere uker. Da kan den like gjerne komme assa, for det her er bare slitsomt.

Back
Topp