Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legen sa man kunne få en blødning som ikke er mensen etter renselsen. Så enten fått det eller mensen startet i går. 11 uker siden fødsel i morgen
Ja ikke greit så fort igjen. Har liksom ikke mensen smerter går på minipille snart 2 uker. Blødd lite til nå så vet ikke helt sikkert hva eg har. Men er irriterende uansettBlødde i 3uker, så 1uke opphold før jeg blødde i enda en uke.. Det var visst "skorpen" der morkaken satt som løsnet..
Nå har jeg vært 2uker uten, men begynte å blø igjen i går.. Kjennes ut som om det er mensen på kroppen dessverre..
Jordmor sa at mensen kan ta opp til ett år på å komme tilbake, så lenge man fullammer.. Så ble litt skuffet når den dukket opp så kjapt igjen..
Kjenner mange som har blitt det, raskt også. Eller mange og mange, men jeg ser ikke lenger på det som minimale sjanserHar mensensymptomer, men ikke skjedd noe mer, bare håper det er falsk alarmhar også vært kvalm, så ble plutselig redd for å være gravid, men fullammer så er jo minimal sjans for det
![]()
Kjenner mange som har blitt det, raskt også. Eller mange og mange, men jeg ser ikke lenger på det som minimale sjanser![]()
Da er legen din blåst i hode. Det der må du ikke høre på. Amming er ikke prevensjon. De sier også at man ikke får mensen om man fullammer. Bare tull. Har mensen jeg! Mange blir gravid rett etter fødsel fordi de tror de ikke kan bli gravide etter amming.Legen min sa det var 99% sikkert som prevensjon når du fullammer. Men hun virket heller ikke som den skarpeste kniven i skuffen
får vel følge med, heier i så fall på mensen
![]()
Forstår ikke hvordan det kan være SÅ MYE forskjellig informasjon ute å går! Blir jeg gravid fordi legen sa amming funker som prevensjon, skal jeg troppe opp på legekontoret og dele min meningDa er legen din blåst i hode. Det der må du ikke høre på. Amming er ikke prevensjon. De sier også at man ikke får mensen om man fullammer. Bare tull. Har mensen jeg! Mange blir gravid rett etter fødsel fordi de tror de ikke kan bli gravide etter amming.