Mensen[emoji15]

Arg! Samboern spør brått om jeg har fått tilbake mensen for en time siden, og hva er det på papiret? Jeg som banka tre ganger i bordet og sa at den godt kunne vente en stund. [emoji58] Loppa er 4 måneder på onsdag. Har forresten hørt at melka kan endre smak og at babyen ikke vil ha melka lenger. Kan det stemme? Fullammer og vil fortsette med det [emoji4]
 
Får ikke quote, men ja den kan endre smak og lille kan nekte å spise. Spis masse hvitløk, det skal kamuflere smaken og gjøre melka søt[emoji4] melka vil også bli normal igjen da mensen er over. Da jeg amma sist så merket jeg ikke noe til det i det hele tatt, men jeg fikk litt mindre melk da jeg hadde mensen. Det ble normalt igjen da mensen var ferdig.
 
Er det flere som blør mye mer og mye lengre enn de pleier?
 
Jeg har ikke fått tilbake mensen (tror jeg), men har blødd siden jeg satte inn spiralen for 3 uker siden :( Ikke mye, men nok til at det er irriterende..
 
Tror det kommer nå, har så kraftige mensenmurringer atte hjelp! Veldig rar følelse, fikk en skikkelig sterk murring og fikk et slags Flash back til fødselen. Ble i et sekund redd for at jeg skulle føde der jeg sto!
 
Snart 5 mnder. Men fortsatt ingen tr. Kan bare holde seg borte hele sommeren for min del[emoji6]
 
Hatt det en gang etter fødsel, men virker ikke som om det er helt system på ting ennå :wtf:
 
Begynte på «hvit uke» på pillene i dag så spent på når tanta har tenkt å komme og hvor kraftig det blir denne første gangen! :wideyed:
 
Er det flere som blør mye mer og mye lengre enn de pleier?
Ja.. varer i 9 dager mot 5 normalt sett, altså før svangerskapet. Hatt to mens nå etter fødsel, begge på 9 dager. Håper det ikke er den nye standaren.
 
Har hatt en mens og det var over 50 dager siden. Nå spotter jeg litt igjen, så sikkert en ny på vei. Rimelig lang syklus mao.
 
Back
Topp