Mensen eller mere blødning?

Bella_

Gift med forumet
Jeg blødde jo selvfølgelig etter fødsel og gikk med bleie på sykehus, og begynte med bind 2 dager etter, og 2 ukers tid etter så begynte jeg med stringbind pga bare litt blødning, nesten ikke rødt.

Men, nå de siste dagene har det begynt å blø mere, og det er veldig rødt, og mere, så gått tilbake til vanlige bind igjen, Blør ikke hele tiden, men innimellom i løpet av dagen...

Er dette normalt? Eller burde jeg si det til legen? Tenkte om jeg kanskje har fått mensen... Jeg fullammer da..
Husker nemlig JM sa at blødningen skulle avta hele tiden, ikke komme mere blod plutselig.. Hmm...

Er lenger siden du fødte enn meg da, men her blør jeg annenhverdag[&:] Og da kommer det rødt blod og mye om gangen når det kommer. Tror nok det er rimelig vanlig at det ikke slutter ordentlig før etter 6-8 uker. Når jeg fikk barn nr 1 som ble flaskebarn fikk jeg mensen tilbake 2 uker etter renselsen som varte ca 8 uker.
Med barn nr 2 fikk jeg ikke mensen tilbake før etter 1/2 år. han ble fullammet.

Det kan være sårskorpen som faller av. Da kommer det en ny frisk blødning.

her kommer det også annenhver dag. er ikke så masse blod i det, asså det er rødt men er liksom sammen med masse utflod.[&:]

Etter forrige fødsel fikk jeg mensen 6 uker etter fødselen og den kom da som ei klokke hver 4 uke etter det...
Synes det var skikkelig nedtur fordi jeg fullamma og hadde forventet å slippe fram til jeg stoppa å amme...

Jeg har fått mensen igjen. Tror jeg da.. hehe..
7 uker etter fødselen. Har flaske barn.. Pumpet de 3 første ukene bare da men.. Og den har vart i 5 dager nå.. Veeldig lite i dag.. Mer som spotting tror jeg.. goosh.. lenge siden sist så husker nesten ikke hvordan den så ut[:-][8D]

Back
Topp