Mensen eller hva?.. Sorry detaljer

*Flatula*

Gift med forumet
Jeg hadde mensen 1 august og EL rundt 12 aug.

Og i dag fikk jeg mensen igjen (i formiddag), det som er at jeg blødde friskt blod og da jeg skulle bytte tampong var det så vidt noe på den (Det som var, var brunaktig). Også blødde jeg heller ikke (ingen spor i papiret [&:]) Hadde menssmerter og vondt i ryggen, men nå har jeg ikke antydninger til noe. [8|]

Det jeg syns jeg er rart er at jeg skulle ikke hatt mensen før i løpet av neste uke. (Syklusen min er på mellom 30-32 dager)

Noen med ei forklaringer eller har opplevd dette?

Dytter.. Er det ingen som gidder å svare [:)]

Oiii.. [&:]

ORIGINAL: Desperate Housewife

Kanskje festeblødning?

var det første jeg å tenkte....

jøss , creepy, opplever AKKURAT det samme idag!!! kunne skrevet innlegget selv[&:][:)]

Akkurat sånn hadde jeg det også, sikker på det var mensen! Blødde mye og lite en dag så var det over, men jeg var gravid[;)] 

når det har skjedd sånn med meg når vi prøvde å lage vesla så var det festeblødning og et tegn på at jeg var gravid... så skal vi gratulere om en ukes tid ca :P ?

Da jeg våknet i dagtidlig (i seks tida) blødde jeg igjen, men nå når vi sto opp så hadde det stoppet igjen. Vi får se hva som skjer også får jeg ta en test. [:)][:)] Rat det her. Mensen min har alsi vært så tidlig ute før [8D]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

ORIGINAL: Stine_h

jøss , creepy, opplever AKKURAT det samme idag!!! kunne skrevet innlegget selv[&:][:)]

Samma her sånn.. Rondt forrige veka..[&:] Men eg har hatt litt ustabile syklusa, så eg har ikkje tenkt nåke øve da. når eg tenke meg om så va da rondt 14 ette forrige mens. Eg velge å tru at da va pga eg surra litt me pillo dagen før da skjedde..[8D]

går på p-piller jeg også så håper jeg ikke er gravid. håper det er bare pga p-pillene her også..

Back
Topp