På mandag er det 10 uker siden fødsel, renselsen varte i ca 6 uker og ikke vært mer etter det, men i dag begynte jeg å blø.
Kan det være at mensen er tilbake allerede?
Fullammer. Blir litt bekymra for om jeg kan miste melka nå?
Kan det være at mensen er tilbake allerede?
Fullammer. Blir litt bekymra for om jeg kan miste melka nå?
