Mensen allerede???

Tiriltoppen

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Julikulene 2020
hei jenter! Før vi fødte kom alle med ganske detaljerte intime spørsmål og historier. Er dere klare igjen??? :laughing002
Er 8 uker siden fødsel idag. Blødde i ca 5 uker, og så gikk det over til brun utflod. Etter et par uker uten noen ting har jeg fått menssmerter og den brune utfloden kom tilbake..er det en form for mens eller er det rester fra renselsen?? Har vært hos gyn og tatt celleprøve og innvendig ul. Ville han sett det hvis det var rester igjen i livmoren? Siden det ikke var noe utflod da jeg var der tenkte jeg ikke på å spørre om det!

Går forresten ikke på noe prevansjon og fullammer :)

Fikk mensen på lørdag, akkurat uker etter fødsel. Jeg ammer ikke da, men man kan få mensen tidlig selv om man ammer.

Uff...det var i tilfelle tidlig.
Siden det bare er brun utflod tipper jeg det er siste rest av renselsen. Hadde det vært rester i livmoren hadde du blødd mye (og de hadde sett det på ul. Håper det gir seg snart...
Har selv brun utflod, er nå 8 uker siden fødsel. Drittlei truseinnlegg!

Uff...det var i tilfelle tidlig.
Siden det bare er brun utflod tipper jeg det er siste rest av renselsen. Hadde det vært rester i livmoren hadde du blødd mye (og de hadde sett det på ul. Håper det gir seg snart...
Har selv brun utflod, er nå 8 uker siden fødsel. Drittlei truseinnlegg!

Ja,jeg hååååper det er siste rest av renselsen! Det har hvertfall samme lukt som renselsen. Bare stusser over menssmertene..og virker som alle er ferdige etter 4-5 uker..:p
Ja, lei truseinnlegg sjæl!!!

Ja,jeg hååååper det er siste rest av renselsen! Det har hvertfall samme lukt som renselsen. Bare stusser over menssmertene..og virker som alle er ferdige etter 4-5 uker..:p
Ja, lei truseinnlegg sjæl!!!

Jeg måtte bruke truseinnlegg til rundt 8-9 uker etter fødsel pga brunt utflod...

Jeg hadde mensen 7 uker etter fødsel, så det kan være mensen du har fått. Renselsen varte i 5 uker, så mensen i 5 dager også brunt utflod i en uke etter det hos meg i alle fall.

Jeg hadde mensen 7 uker etter fødsel, så det kan være mensen du har fått. Renselsen varte i 5 uker, så mensen i 5 dager også brunt utflod i en uke etter det hos meg i alle fall.

Men blødde du ved mensen? Jeg blør jo ikke i det hele tatt. Tenkte kanskje bare dette var en weird form for mensen siden jeg har menssmerter :p

Jeg blødde 2-3 uker, så hadde jeg brun utflod i 1-2 uker etter det. Når jeg kom til 6 uker etter fødsel begynte jeg plutselig å bløde fersk blod. Det varte 4-5 dager og etter det va det kun "vanlig" utflod. Pga oppholdet mellom utflod og blod var jeg sikker på at det var mensen som kom.
Så var jeg til jordmor for ca en uke siden, og hun ment det var tidlig å få mensen etter 6 uker. At normalt varer renselsen i 6-8 uker, men hun sa også at jeg kunne notere det og se når jeg blødde igjen neste gang.
Dog begynte jeg å spotte i går g det fortsatte idag, så jeg blir veldig usikker på hva det er/var. Er 8,5 uker etter fødsel nå.

Jeg blødde 2-3 uker, så hadde jeg brun utflod i 1-2 uker etter det. Når jeg kom til 6 uker etter fødsel begynte jeg plutselig å bløde fersk blod. Det varte 4-5 dager og etter det va det kun "vanlig" utflod. Pga oppholdet mellom utflod og blod var jeg sikker på at det var mensen som kom.
Så var jeg til jordmor for ca en uke siden, og hun ment det var tidlig å få mensen etter 6 uker. At normalt varer renselsen i 6-8 uker, men hun sa også at jeg kunne notere det og se når jeg blødde igjen neste gang.
Dog begynte jeg å spotte i går g det fortsatte idag, så jeg blir veldig usikker på hva det er/var. Er 8,5 uker etter fødsel nå.

Hmm ja det er jo noen som får mensen tidlig tilbake..men jeg har ikke blødd enda da. Er kun brun utflod, så håååper mensen kan drøye litt!! :p

Hmm ja det er jo noen som får mensen tidlig tilbake..men jeg har ikke blødd enda da. Er kun brun utflod, så håååper mensen kan drøye litt!! :p

Er nok ingen som kan si akkurat hva som er for deg annet enn du selv :)
Hun sa ikke at det ikke var mensen men hun sa at det var tidlig. Spiller ikke sånn stor rolle for meg egentlig hva det var, men klart, det hadde vært trivelig å ikke blødd på noen uker til. Regner dog med at mensene tilbake for fullt i januar :/

Jeg fullammer og fikk mensen etter 6 uker, så det er veldig mulig å få den tilbake så tidlig.

Jeg venter spent på mensen... Da vi har hatt litt ubeskyttet sex så er litt redd for om jeg kan bli gravid igjen.....
Har lyst på en til men ikke enda :-)

Jeg venter spent på mensen... Da vi har hatt litt ubeskyttet sex så er litt redd for om jeg kan bli gravid igjen.....
Har lyst på en til men ikke enda :)

Dumt å ha ubeskytta sex to mnd etter fødsel om man ikke ønsker en baby til da :p

Dumt å ha ubeskytta sex to mnd etter fødsel om man ikke ønsker en baby til da :p
Noen ganger blir det sånn ;-)
Blir det baby så blir vi glad selv om det er litt tidlig :-)

Back
Topp