Mensen allerede??

lykkeliten8889

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Er det virkelig mulig? Lille er 6 uker på Mandag, og etter et par dagers pause har jeg nå fått mens lignende blødning :o jeg fullammer. Med forrige fikk jeg ikke mensen før etter nærmere ett år, så dette var litt uvforventet :(

Åh :( samme her!! 6 uker nå, og jeg hadde 3 dagers pause fra blødning - men nå startet det for fullt igjen (virkelig mye blod)!! Jeg fullammer, så jeg håper det roer seg snart! :(

Jeg ammer ikke og har eggløsning nå ... Lille er 5 uker.
Sikker på det ikke er Skorpa på morkake såret som har løsna? Da begynner man jo å blø litt igjen...

Jøss... Uflaks, isåfall! :/ kanskje det bare er renselsen som starter litt igjen, som nevnt over her? Du finner jo etterhvert ut om det er mensen eller ikke, da. Får krysse fingra :P har du menstruasjonssmerter, forresten?

Jeg husker jeg fikk en menslignende blødning etter 5-6 uker med storebroren selv om jeg fullammet med max 4 timers mellomrom, men så gikk det flere måneder før ny blødning, aka mensen...

Jøss... Uflaks, isåfall! :/ kanskje det bare er renselsen som starter litt igjen, som nevnt over her? Du finner jo etterhvert ut om det er mensen eller ikke, da. Får krysse fingra :P har du menstruasjonssmerter, forresten?
Håper virkelig det bare er renselsen :p nei, ingen smerter, noe jeg vanligvis har plenty av ved mens :/

Begynte åsså å blø idag. Snart 6 uke sia fødsel... Så d e ikke umulig at d e mensen?

Jeg var på seksukerskontroll hos legen i dag. Blødningene stoppet for ca to uker siden og jeg spurte om det da var skorpa eller rester av renselsen hvis jeg begynte å blø igjen, men legen sa at det isåfall er mensen som har kommet i gang igjen. Får håpe den lar vente på seg en stund til hvertfall :p

Back
Topp