Mens vi venter

Jeg har kjøpt oppskrift løvfall hentesett :).
Tørr ikke begynne helt enda med strikking til lille spire .strikket en ulldress til spiren jeg mistet som vi ikke får brukt ❤️
 
Blått kan jo brukes av begge da, er jo bare å ta på en hårsløyfe hvis det er jente :D
Ja du har heeelt rett! Sa det egentlig til mannen her om dagen at vi får satse på å bruke masse av gutteklærne på loftet etter minstemann uansett, måå ikke være rosa til jente og blått til gutt:rulez:smiley-angry007:happy:
 
Herlighet dere er flinke! Jeg prøver å lære meg å strikke, og prøver meg derfor på et lappeteppeopplegg med helt vanlig strikk hahah. Kanskje jeg blir flinkere en gang!
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    2 MB · Visninger: 18
Her var det mye fint ja :love7 Jeg holder også på å lære meg og strikke, og prøver meg på en koseteddydress fra Klompelompe:happy:

IMG_4829.jpeg
 
Her var det mye fint ja :love7 Jeg holder også på å lære meg og strikke, og prøver meg på en koseteddydress fra Klompelompe:happy:

Vis vedlegget 419616
Denne var nydelig! Elsket slike dresser som vi fikk i gave med forrige barn. Kanskje jeg må lære meg å strikke litt bedre selv. Har du begynt på den? Virker oppskriften overkommelig og grei for nybegynnere?
 
Denne var nydelig! Elsket slike dresser som vi fikk i gave med forrige barn. Kanskje jeg må lære meg å strikke litt bedre selv. Har du begynt på den? Virker oppskriften overkommelig og grei for nybegynnere?

Ja, ordentlig fin er den :love2 Har begynt på hetta ja. Vanskelighetsgrad 2 i følge boka. Synes den er veldig grei hittil, bare glattstrikk så langt. Synes av og til teksten er litt vanskelig formulert bare. Kan ta bilder av oppskrifta i morgen om du vil se den:D
 
Ja, ordentlig fin er den :love2 Har begynt på hetta ja. Vanskelighetsgrad 2 i følge boka. Synes den er veldig grei hittil, bare glattstrikk så langt. Synes av og til teksten er litt vanskelig formulert bare. Kan ta bilder av oppskrifta i morgen om du vil se den:D
Veldig gjerne ☺️
 
Jeg skal lage Ellinor hentesett fra Viking garn, noe fra Løvfall, et teppe fra Sandnes garn ooooog etterhvert en dåpskjole, ikke i denne rekkefølgen :smiley-ashamed004 Har nok å henge fingrene i :hilarious:
 
Her var det mye fint ja :love7 Jeg holder også på å lære meg og strikke, og prøver meg på en koseteddydress fra Klompelompe:happy:

Vis vedlegget 419616
Ooooh my god den var søt! Kanskje det er akkurat den oppskriften jeg skal gi mamma når jeg skal fortelle, og så si... "jeg tror du må lære meg å strikke, for vi trenger denne her til neste år" :joyful: Jeg fortalte henne om førstemann også i en strikkebutikk, så det hadde i alle fall passet bra sånn sett.
 
Nå er jeg igang med en lettvintdress i str. 6 mnd :)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1,4 MB · Visninger: 17
Ooooh my god den var søt! Kanskje det er akkurat den oppskriften jeg skal gi mamma når jeg skal fortelle, og så si... "jeg tror du må lære meg å strikke, for vi trenger denne her til neste år" :joyful: Jeg fortalte henne om førstemann også i en strikkebutikk, så det hadde i alle fall passet bra sånn sett.

Ikke sant! Ååh ja det hørtes jo veldig koselig ut :Heartred
 
Back
Topp