Mens vi venter

MonKeYMamA

Forelsket i forumet
Julibarna2024☀️
20231026_125445.jpg
Tenkte vi kunne legge ut eventuelle baby prosjekter vi gjerne har, eller kommer til og ha mens vi venter alle de her månedene. Her e babyteppe eg begynte med sist graviditet, men det endte i MA, så då sluttet eg på det og bestemte meg for at ikkje kom til og begynne igjen på det før eg ble gravid igjen. Så no håper eg inderlig at eg får gjort det ferdig, og får startet på flere baby prosjekter:smiley-angelic001:love017:D

Vurderer faktisk å strikke dåpskjole :love017 De største barna mine er døpt i familiekjolen, men jeg har ikke lengre kontakt med den delen av familien, så jeg tenkte å lage en ny som kanskje mine også vil bruke til eventuelle egne barn :Heartred

Vurderer faktisk å strikke dåpskjole :love017 De største barna mine er døpt i familiekjolen, men jeg har ikke lengre kontakt med den delen av familien, så jeg tenkte å lage en ny som kanskje mine også vil bruke til eventuelle egne barn :Heartred
Ååå ja det er koselig! Er så koselig å ha en liten bok som følger kjolen og brodere inn navn i rosa eller blått på hvert dåpsbarn som har hatt den :Heartpink

Så mye fint! Jeg strikker mye, men har ikke turt begynne på babyprosjekter ennå. Tenkte være med på Wiolas Mysteriestrikk i desember i år

Back
Topp