Mens vi venter...

Ønskemamma87

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Hvordan er det mellom forsøkene hos dere andre? Lar dere vær å prøve på egenhånd?

Vi prøver som bare rakkern (beklager info) mens vi venter på at november skal komme snikende. Men vi stresser ikke like mye dom før vi begynte med forsøk. Vi har det gøy og ofte

Skader vel ikke å gi det en siste sjanse

Vel, har innsett at vi ikke har mulighet til å få det til selv så vi prøver ikke i mellomtiden.

Vi prøver og håper at det skal gå i mellomtiden:-) har fått nytt håp nå siden jeg har vært gravid, egglederne mine ble tette etter en MA så håper at den SAen jeg hadde nå har åpnet dem igjen, skulle jo så lite til for at de ble tette og så vet jeg ikke hvor tette de er, de klarer ikke å spyle gjennom de og har prøvd i 3 år uten å bli gravid. Har også begynt på lavkarbo da jeg så at skulle øke sjansen for å bli gravid, da det øker fruktbarheten og skader jo ikke å redusere vekten litt da jeg har litt ekstra, håper å gå ned 10kg før neste forsøk for da har jeg en bmi under 25 og er normalvektig :-)

Får tiden til å gå fortere :-)
Tester også etter El igjen som jeg ikke har gjort på lenge, begynner å bli litt sterk nå så håper at El kommer I løpet av uka :-)

Vi prøver mens vi venter, men på en litt annen måte enn de to siste årene. Er litt mer avslappet til det hele nå, gidder ikke å teste etter eggløsning å sånn. Har kort og stabil syklus, så vet jo sånn ca når vi må gjøre en ekstra innsats ;)

Back
Topp