Mens vi venter

Vasker klær, sengetøy og leilighet, rydder, vasker bil, stresser med tale og klær til begravelse (som utrolig nok havnet på terminen), prøver å nyte den siste tiden, men merker at jeg blir litt småstresset over å ikke ha noen dato å forholde meg til :p

Min er 19 mndr og regner med å bruke en del tid...
Så deilig at det gikk så bra med din da:) godt å ha det i boxks før fødsel og alt det styret..

Svigermora mi blir fra fredag til mandag.... :(
Føler med deg! Var planen her også, men jeg måtte sette ned foten, trenger virkelig privatliv nå på slutten. Og tenk hvis fødselen hadde begynt liksom, ikke akkurat lyst til å ha flere tilskuere enn jeg må! Dessuten er jeg ganske irritabel så tror det hadde vært en dårlig ide :P

Her hadde jeg termin i går.... Så har gått en stund å venta nå... Tiden har jeg brukt til å være sammens med de største barna (hun eldste har skoleferie). Ellers bare vært husmor. Vaska hus og klær. Laga middag til mannen og minstejenta har kommet hjem fra barnehagen. Og tatt det med ro og slappet av når jeg har trengt det - deilig å kunne styre tiden sin helt selv:) Og ikke minst hatt en del besøk, vært en del på shopping. Og nytt det fantastiske været vi har hatt i sommer. Nå som jeg har kommet over termin blir det gjort fint lite - nå skal jeg spare energi til fødselen :)

Back
Topp