Ja det er artig, og det er fint å tenke på at det er flere som er i akkurat samme fase som meg nå, og som også teller dager og legger merke til eventuelle symptomerSå gøy at vi er nesten samme dpo. 5dpo herHåper det klaffer for oss denne gangen!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er artig, og det er fint å tenke på at det er flere som er i akkurat samme fase som meg nå, og som også teller dager og legger merke til eventuelle symptomerSå gøy at vi er nesten samme dpo. 5dpo herHåper det klaffer for oss denne gangen!

Ja. Det håper jeg ogaå! Testetrangen har ikke meldt seg enda. Så det er jo braJa det er artig, og det er fint å tenke på at det er flere som er i akkurat samme fase som meg nå, og som også teller dager og legger merke til eventuelle symptomerJa håper på positiv test for begge om noen dager!
![]()

Hehe det er bra ja! Jeg fikk litt lyst til å teste i dagJa. Det håper jeg ogaå! Testetrangen har ikke meldt seg enda. Så det er jo bra![]()
men gjorde det ikke, skal prøve å vente til lørdag kanskje 
Når den først har kommet, så har den kommetHehe det er bra ja! Jeg fikk litt lyst til å teste i dagmen gjorde det ikke, skal prøve å vente til lørdag kanskje
![]()
Jeg håper jeg klarer å vente til mandag. For da er jeg 10dpo. Men det er vel ikke så sikkert
Krysser alt for degSå koselig at du følger med, det varmerog så fint å høre at du har en god følelse, det har jeg også litt tror jeg
Håper alt går bra med deg og at jeg følger etter deg med positiv test igjen veldig snart
![]()

Så koselig! Tusen takk for kryssede fingre, det settes stor pris på!For en spennende reise! Kjenner jeg blir litt investert i hvordan det går!! Krysser fingrene for deg, klem![]()

Tok første test nå i kveld, 7 dpoEr spent på når du begynner å teste, håper for deg![]()
Den var blenda, som forventet. Prøver igjen imorgen 
Tok første test nå i kveld, 7 dpoDen var blenda, som forventet. Prøver igjen imorgen
![]()
Hehe ja alt for tidlig, vil bare komme i gang med progesteron så tidig som mulig om det er en liten spire der inne som trenger det. Litt redd for å begynne å spotte før jeg rekker å få positiv test, men satser på at det går fint om det er noe på gangHehe, veldig tidlig daMin var blank helt til 9dpo kveld
![]()
Greit å gjøre det tidlig da, ja..Hehe ja alt for tidlig, vil bare komme i gang med progesteron så tidig som mulig om det er en liten spire der inne som trenger det. Litt redd for å begynne å spotte før jeg rekker å få positiv test, men satser på at det går fint om det er noe på gang
Edit; sist begynte jeg å spotte 10 dpo, og begynte derfor ikke på progesteron. Deretter fikk jeg jo plutselig ganske så positiv test, men så mistet jeg. Umulig å vite hva som skjedde men vil ikke at det skal gjenta seg![]()
Skjønner godt at det må være skummelt å slutte med det.. Du brukte ikke lengre sist gang heller, du har nok progesteron av deg selv?Greit å gjøre det tidlig da, ja..
Jeg går jo på progesteron selv nå pga fryseforsøk. Skal vel stoppe på tirsdag-onsdag; er så skummelt...! Livredd for å begynne å blø. Fysj.
Håper progesteron evt gjør susen for deg!!
(Forøvrig, kan jo ha vært spotting pga fosteret i utgangspunktet; at det ikke var FORDI du ikke begynte på medisiner).
Håper neste spire sitter snart og helt til mål!
Bare skyggestrek på testen i kveld, som såvidt er synlig i veldig sterkt lys.. Men nå blir det spennende de neste dagene frem mot IKM Sist gang hadde jeg styrt syklus, og gikk på progesteron til uke 9+5Skjønner godt at det må være skummelt å slutte med det.. Du brukte ikke lengre sist gang heller, du har nok progesteron av deg selv?
Ja jeg kan jo ha begynt å spotte og deretter blø sist gang av andre grunner også.. Ja håper neste spire sitterBare skyggestrek på testen i kveld, som såvidt er synlig i veldig sterkt lys.. Men nå blir det spennende de neste dagene frem mot IKM
![]()
Veldig forståelig. Sannsynligvis var alt på stell med eggløsningen siden de ikke sa noe og bare gjennomførte innsettet, men det hadde vært så mye bedre om de bare nevnte det så du skulle slippe å lureSist gang hadde jeg styrt syklus, og gikk på progesteron til uke 9+5
Jeg hadde antagelig vært mindre engstelig om jeg hadde fått bekreftet at de så det gule legemet ved innsett >< jeg var jo litt i stuss på om egget HADDE sluppet.
Skygger er spennende da, for det gir litt håp, uten at det er forventninger
Håper den blir sterkere!
Veldig forståelig. Sannsynligvis var alt på stell med eggløsningen siden de ikke sa noe og bare gjennomførte innsettet, men det hadde vært så mye bedre om de bare nevnte det så du skulle slippe å lure
Ja veldig spennende! Det håper jeg også, for jeg vil gjerne komme etter deg i juli-gruppa! Og det tror jeg kanskje at jeg får?Oppdatering snart
![]()

Ææææ, nå må du ikke la oss vente for lenge!!Veldig forståelig. Sannsynligvis var alt på stell med eggløsningen siden de ikke sa noe og bare gjennomførte innsettet, men det hadde vært så mye bedre om de bare nevnte det så du skulle slippe å lure
Ja veldig spennende! Det håper jeg også, for jeg vil gjerne komme etter deg i juli-gruppa! Og det tror jeg kanskje at jeg får?Oppdatering snart
![]()