Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke fått noe sprøytestart. Men skal på kontroll onsdag[emoji4] Mener jeg har fått den til nogenlunde lik tid før.Normal tid, men mange som er forsinketNår er sprøytestart igjen?
Begynner å innstille meg på avbrutt forsøk jeg nå[emoji23] Ikke noe blod endaaa
To dager ca[emoji1303] Eller altså. Er 12 dpo. Pleier å begynne å spotte 10 dpo.Hvor mange dager over er du nå da?
To dager ca[emoji1303] Eller altså. Er 12 dpo. Pleier å begynne å spotte 10 dpo.
Vet ikke hva som skal til for at forsøket blir avbrutt jeg. Er på 11 dagen med spray idag.Kan plutselig komme med et brak vettu![]()
Vet ikke hva som skal til for at forsøket blir avbrutt jeg. Er på 11 dagen med spray idag.
Ja, skal inn på onsdag[emoji4]Du skal kanskje inn å sjekke om du er nedregulert før sprøytestart? I så tilfelle kan det hende det ikke er så nøye uansett så lenge du er nedregulert..
Ja, skal inn på onsdag[emoji4]
Håper jo det! Ellers får jeg vel noe som setter den i gang kanskje..Tipper du har fått mensen innen den tid, men hvis ikke ser de på deg da uansett![]()
JeppNår fikk dere mensen på Synarela/Suprecur?
Jeg er to dager forsinka nå og begynner å stresse[emoji23]