Mens termin vs. Ul termin

Menstermin 8/5, ul 7/5. En hel dag før, wow!!!!!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Menstermin 5.mai
Tidlig ul 6.mai
Oul 16.mai!

Å ettersom ho er bittelitt over normalen så håååååper jeg første termin stemmer :p

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme dag.

Jeg regnet menstermin til 6 mai, jordmor regnet vel til 2 eller 3 mai og OUL termin er 4 mai! :) da vi var på sjekk på Lillehammer pga lite liv så fikk vi ultralyd og der gjorde de masse målinger, nevnte at veslegutt veide rundt/ca 3000gr, så det kan vel stemme ganske greit med OUL termin her tror jeg :p

Menstermin 23. mai, UL-termin 29. mai, så blir spennende å se, kanskje går jeg på overtid og det kommer ei sommerjente?;) Men jeg er egentlig ganske sikker på den mensterminen, så har ikke veldig lyst til å gå mye overtid etter 29. mai..:/

Ut i fra dette er vi fire stykker hittil som har blitt flyttet tilbake ifht vår egen beregnende mens termin.:dance008

Min termin ut fra el er 6. mai. Legen regnet seg ut til 9 mai ut fra siste mens. Ultralyd sier 5 mai. Så da sier jeg at jeg ble satt en dag tilbake. Vet at det ikke går med 9. mai. Fikk pos test alt for tidlig til det.

Min termin ut fra el er 6. mai. Legen regnet seg ut til 9 mai ut fra siste mens. Ultralyd sier 5 mai. Så da sier jeg at jeg ble satt en dag tilbake. Vet at det ikke går med 9. mai. Fikk pos test alt for tidlig til det.
Hvor tidlig etter befruktelse er det vanlig at testen slår ut?

De fleste får vel positiv test rundt IKM, noen få, noen dager før. Jeg hadde siste mens 31 juli og testet svakt positivt 20 august. Viste da at el var 11 aug. og dermed 25 dagers syklus. Hadde jeg hatt 28 dagers syklus ville jeg ha testet pos 6 dager etter el og det tror jeg er svært sjeldent. Er nok tidlig på dag 9 som jeg gjorde.

De fleste får vel positiv test rundt IKM, noen få, noen dager før. Jeg hadde siste mens 31 juli og testet svakt positivt 20 august. Viste da at el var 11 aug. og dermed 25 dagers syklus. Hadde jeg hatt 28 dagers syklus ville jeg ha testet pos 6 dager etter el og det tror jeg er svært sjeldent. Er nok tidlig på dag 9 som jeg gjorde.
Nesten nøyaktig det samme som meg, bortsett fra at jeg hadde eggløsning 1 dag før deg.
Tok testen 23/8 og hadde positiv utslag.
Siste mens 30/7.

Kun to dager som skiller termindatoene våres :)

Back
Topp