Mens termin vs. Ul termin

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Hvordan stemmer deres menstermin i fht ultralyd terminen?

Kun tre dager forskjell. Menstermin 5.mai og ultermin 8.mai :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Min mens termin er 08/mai.
Ultralyd termin 03/mai.

Hva skal man "stole" på mon tro?:confused005

Menstermin 7 mai
UL og "min" termin 14 mai.

Vi var prøvere og jeg kjenner de relativt få gangene egget slipper. (syklus på 28-65 dager :( )
Kan med sikkerhet si at det slapp kvelden lørdag 17. aug 2013 og befruktning må da ha skjedd den søndag/mandagen.

Så her er tre gynekologer og meg selv helt enig i den 14 :p (uavhengig av hverandre :) )

Min mens termin er 24 juni å ultralyd termin er 24 juni så nå blir det spennede å se når hun kommer ;-)

Menstermin 7 mai
UL og "min" termin 14 mai.

Vi var prøvere og jeg kjenner de relativt få gangene egget slipper. (syklus på 28-65 dager :( )
Kan med sikkerhet si at det slapp kvelden lørdag 17. aug 2013 og befruktning må da ha skjedd den søndag/mandagen.

Så her er tre gynekologer og meg selv helt enig i den 14 :p
Godt å "se" deg frk spent:)
Trodde du lå på fødestuen nå- har vært så stille fra deg i dag:dance008

Jeg tok eggløsningstester for å vite når jeg var fruktbar. - Var litt ivrig :)
Og ifølge eggløsningstestene og når unnfangelsen skal ha skjedd, er terminen 6/5. Blir spennende å se hva som egentlig stemmer...:confused013

Ul termin er 6 mai, mens termin 1 mai så bare 5 dager forskjell....kan gjerne komme før det å altså....;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Mens termin 11 mai. UL termin 8 mai. Jeg håper på UL termin:-p

Skilte to dager.

Mens termin den 16 og ul den 23, så 1 uke forskjell :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Menstermin 23, ul-termin 26 :-)
Da jeg var på 3D regnet han ut at babyen var større - og det tilsvarte termin 19. Jeg håper bare at han er her før 26 - ellers tror jeg at jeg kommer til å bli veldig utholdmodig ;-)

Last edited:
Mensterminen min er 24.april og ul termin er 6.mai, så 12 dager i forskjell. Håper på at hun kommer til mensterminen, for det er bare 3 dager til. Er ganske så utålmodig nå!

Back
Topp