Mens-termin vs oul termin?!

Mens termin er 30. April, ul termin 4. Mai, men siden det er tvillinger blir det april uansett pga ks. Så blir her :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tidlig ul viste termin 22.april, ul uke 19 viste termin 23.april og menstermin 24.april. Så de er alle rimelig enige om termin her:)

Her er menstermin 21 april. På ul i uke 12 fikk jeg samme, men på oul så ble den 28.Forholder meg til 28 men tror vel egentlig at 21 er riktig;-)

Min menstermin er 4 april, ble flyttet en uke tilbake til 11 april ved UL i uke 18. Har hatt en UL i uke 21 også, da lillegutt gjemte seg godt på ordinær ul, men fikk da også samme termin 11. april. Skal sies at mensen var noe uregelmessig, da jeg sluttet med p-piller like før spiren satt. Så forholder meg til 11. april.

Mens termin 14.april, oul termin 3.april:) ganske fornøyd med det:P

Jeg har menstermin 28.mars og UL termin 8. april..
Har blitt satt tlbake i alle svangerskapene mine jeg.. Men har født på menstermindatoen begge gangene :D

Jeg har menstermin 28.mars og UL termin 8. april..
Har blitt satt tlbake i alle svangerskapene mine jeg.. Men har født på menstermindatoen begge gangene :D

Sniker - Etter jeg var på UL i dag ble jeg satt tilbake en uke, men om det skal stemme så må jeg ha fått min første positive grav.test samme dag som befruktningen skjedde og det har jeg ikke hørt om før :p alle barn er jo ikke født like store, og forholder meg til den datoen jeg regnet ut selv hvor jeg testet positivt 7dpo ;) Om du har opplevd det samme før kommer sikkert barnet rundt menstermin denne gangen og :D

Menstermin er 28 april og ul 26 april. Ul er helt lik som min eltermin da jeg hadde det på syklusdag 11 ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Sniker - Etter jeg var på UL i dag ble jeg satt tilbake en uke, men om det skal stemme så må jeg ha fått min første positive grav.test samme dag som befruktningen skjedde og det har jeg ikke hørt om før :p alle barn er jo ikke født like store, og forholder meg til den datoen jeg regnet ut selv hvor jeg testet positivt 7dpo ;) Om du har opplevd det samme før kommer sikkert barnet rundt menstermin denne gangen og :D

Alltid kjipt å bli satt tilbake, da er det mye bedre å bli flyttet fram.. Ja, håper virkelig at han kommer til min termin, for er livredd for å gå lenge på overtid :) Håper det samme gjelder for deg :)

Denne gangen fikk jeg samme termin :)

Forrige gang var menstermin den 27.mars, og det stemte med mulighet for unnfangelse, eggløsningstidspunkt, positiv test 12 dpo, UL i uke 7, og ellers alt annet. Allikevel ble terminen flyttet til 13.april etter OUL.. Ganske drøyt mange dager! Jeg kan ikke skjønne annet en at det ble gjort en feil der. Heldigvis kom jenta 23.mars. Hadde jeg gått på overtid i forhold til OUL-terminen, måtte jeg nok insistert på at noe ble gjort, for det er jeg ganske sikker på at ville vært farlig for babyen.
Denne gangen stemmer heldigvis mensterminen og oul-terminen på en prikk :)

Menstermin som jeg tegnet ut var 2.april. Da tok jeg hensyn til sykluslengde o.l. Legens menstermin var 28.mars.

Etter OUL finn jeg 1.april. Så tar det som en seier ;)

Back
Topp