Mens-smerter...

Fiskefrua

Betatt av forumet
Har en del mens-smerter i kveld. Spess på høyre side. Noen andre som har lignende? Håper bare ikke lille frøet forsvinner på grunn av stress. Jeg har jo hatt så ekstremt sterke strimmel tester også....

Fiskefrua sin iPhone

jada murrer godt her og :)og mest høyre side:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Murrer innimellom her også.

Samme her. Og støl i magen, og strekkesmerter om jeg feks reiser meg fort opp

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har faktisk følelsen av att jeg får kynnere innimellom! Det er sprøtt det.. men måtte google det, og det kan faktisk strmme att det er det også..

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Har mens lignende smerter, samt at jeg kjenner strekk smerter i både venstre og høyre side, føles som små kynnere!!

Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15

Godt at det ikke bare er meg! Ikke sopp betryggende å kjenne på mens smerter nå liksom når vi nærmer oss små kritiske punkt. Første mål er å komme over uke 6, 9 og 12 :-) Det er de ukene det er mest vandlig å miste har jeg hørt ! Klamre dere fast lille små! :-)

Fiskefrua sin iPhone

Har murringer inn i mellom jeg også ♡ Er nok godt mulig å få kynnere så tidlig ja...men huff håper jeg slipper å være plaget med det. Det er så slitsomt! Hadde mye og det begynte i uke 10 i forrige sv.skap.

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

SÅ !! Forbanna autokorrekt !!!

Fiskefrua sin iPhone
Hehe...

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Trodde heller ikke man kunne få kynnere så tidlig, men syntes å kjenne deh idag jeg og. Men tenkte det ikke kunne stemme:p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp