Mens-murringer

Lillenutta

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
Har dere det? Hele tida? Eller kommer og går?

Jeg er så redd for å begynne å blø, og i dag kjennes det akkurat ut som at jeg skal få mensen. Men foreløpig ingen blod..

Har ikke så mye nå.. er 4+3.. Hadde myyye rundt IKM og par dager etter.. men kommer og går litt..

Før uke 6 så hadde jeg litt av og til i løpet av dagen . Men etter uke 6 så har jeg hatt murringer stort sett hele dagen:)
Det er livmoren som strekker seg, så jeg har forstått at det er et bra tegn med murringer når du er gravid:)

Er 4+5 i dag og har de siste dagene hatt mye murringer/stølhet i korsryggen og stikkinger - tar det imidlertid som et godt tegn jeg da :)

Ja, helt enormt. Som du skriver, det kjennes ut som mens begynner. Det er skikkelig tak, kjenner det helt ned i lårene. Hadde det helt fra ikm, er nå 7+1. Å det har roet seg en del. Men kjenner tak innimellom. Spesielt på kveldene.

Har det stort sett hver dag. Ganske vondt innimellom. Husker jeg hadde mye av det forrige sv.skap også.

Har litt menslignende smerter i løpet av dagen.. Men i kveld har det vært ganske mye.

Har mye av det, går litt i bølger. Vet jo det er et godt tegn så så lenge det er null blod er det nesten skumlere når det går lenge i mellom. :-)

Hadde det mye i forrige svskap frem til uke 8,ikke hatt d denne gangen:)
Så tror begge deler er normalt:)

Myyye sterke murringer å stikkinger her å. :shy:Så mye at jeg frem til i dag trodde det satt utenfor livmoren igjen.. Men fikk bekreftet i dag at det er helt normalt :smug:

Tusen takk for beroligende svar:) har jo ikke begynt å blø så regner med det er normalt:)

Jeg hadde helt ekstremt med menssmerter i uke 4 og 5. Kaller det smerter for det var så ille at jeg måtte bruke smertestillende for å klare å sove. I slutten av uke 5 roet det seg men nå i midten av uke 6 er det tilbake. Ikke like vondt som tidligere men ganske vondt på kveldene/ nettene.

mellom uke 4-6 har jeg hatt masse av dette! Mange ganger vært på do og sjekket om det var blod (hatt 2 sa), men ingenting. Nå har det roet seg, er uke 6 i dag :)

Har en del her og, men har roet seg litt nå. Er 8+3 og det startet et par dager etter eggløsning

Back
Topp