Mens kun i en dag (ikm)

Lykkeliten28

Glad i forumet
Oktoberbarna 2021♡
Hei alle flinke damer her på forumet! :)

Jeg trenger litt råd fra dere nå.
Hadde IKM søndag som var (19/7), og i det jeg satt på toalettet til morgenen med koppen min, var tanta klar for morgenmøte allerede før jeg fikk starta å tisse :finger:
Jeg blødde med normale mengder, men reagerte litt på at det ikke var klumper osv, heller ikke de typiske menssmertene. I går var det lite blod, ikke nok til å bruke tampong, kun et par dråper i toalettet og rosa på toalettpapiret. I dag har det ikke vært antydning til noe som helst!
Noen som har opplevd dette før? Jeg har aldri opplevd å kun ha TR i en dag. Er det mulighet for graviditet, eller er dette typ normalt?

Vurderer å ta en gtest i morgen tidlig dersom ingenting skjer ila dagen. Har fortsatt mensmurringer som kommer og går, mer typ i lysken og ut i foten, kjennes ut som voksesmerter. Også verk i korsryggen.

Håper noen har noen kloke ord å komme med :)
 
Hadde absolutt tatt en test ja. Sist jeg var gravid hadde jeg en blødning på ikm. Mistet en uke senere men det jeg tror ikke det hadde noe med blødningen å gjøre. Har lest at flere har en liten blødning på ikm og likevel er gravide.
 
Hadde absolutt tatt en test ja. Sist jeg var gravid hadde jeg en blødning på ikm. Mistet en uke senere men det jeg tror ikke det hadde noe med blødningen å gjøre. Har lest at flere har en liten blødning på ikm og likevel er gravide.

Skal teste i morgen tidlig :) Hvor mye blødde du på ikm dagen? Jeg blødde som normalt første blødningsdag- dvs mye.
 
Skal teste i morgen tidlig :) Hvor mye blødde du på ikm dagen? Jeg blødde som normalt første blødningsdag- dvs mye.
Det var som om jeg fikk vanlig mens, startet sakte og økte litt på sånn som det pleier å gjøre her. Men så dabbet det jo av igjen. Jeg fikk positiv test 3 dager før den blødningen.
 
Jeg ville tatt en ny om et par dager!
 
Har nå startet å blø igjen så tenker at TR fortsetter som normalt nå. Godt å vite at ingenting er galt, ser frem til å starte testingen etter EL etterhvert :) Takk til alle som tok seg tid til å svare på denne tråden!
 
Back
Topp