Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres nesten ut som det er mensen vist du blødde mye i de to døgna,men man vet jo aldri kan jo være d var spotting,men sannsynligheten er vel størst for at det var mensen :/Eg blødde veldig i 2 døgn, til sammens 3 døgn med blødning.Nå er det kun spotting, kan eg kalle det mens?
Litt rart å spør når eg har hatt mensen siden eg var 11 år men ble så usikker.Men "beklager detaljene" det kom klumper med blod og menssmerter som ved en vanelig mens.Blødde en god del somsagt i 2 døgn og spotter enda litt brunt.Håper så veldig at kroppen starter opp nåHøres nesten ut som det er mensen vist du blødde mye i de to døgna,men man vet jo aldri kan jo være d var spotting,men sannsynligheten er vel størst for at det var mensen :/
Litt rart å spør når eg har hatt mensen siden eg var 11 år men ble så usikker.Men "beklager detaljene" det kom klumper med blod og menssmerter som ved en vanelig mens.Blødde en god del somsagt i 2 døgn og spotter enda litt brunt.Håper så veldig at kroppen starter opp nå![]()
Er aldri lett å forstå seg på mensen hehe. vet bare at jeg har hatt noe klumpe lignende greier noen ganger når jeg har mensen, men det skjer ikke ofte, så kan var det er slik med deg også? beste er vel bare og ta en test om noen dager
?
Eg har nettopp hatt mensen så eg ska begynna og teste etter EL neste helg da ca tenker egGravid er eg ikke uansett for mannen har vært på sjøen, men var det mens nå har eg EL mens han er hjemme
![]()
![]()
åå men då så , hehe![]()
Litt rart å spør når eg har hatt mensen siden eg var 11 år men ble så usikker.Men "beklager detaljene" det kom klumper med blod og menssmerter som ved en vanelig mens.Blødde en god del somsagt i 2 døgn og spotter enda litt brunt.Håper så veldig at kroppen starter opp nå![]()
Klumper trenger ikke være noe galt i alle fall, det får jeg også innimellom. Det er bare koagulert blod. Dagen etter fødsel kom det mange sånne, og de var svæære!