Mens eller festeblødning etter MA ?

Happyflappy

Flørter med forumet
Hadde en MA 23 mai. Blødde i litt over en uke.. på lørdag hadde jeg litt slimete utflod med røde blodstriper i.. tok en test i går tidlig bare for å sjekke, og denne ble positiv med en gang..(se bilde) så gikk det ca 2 timer og jeg begynte å blø litt friskt blod. Jeg blør fortsatt, men er ikke i nærheten av en vanlig mens (har brukt ett bind i hele dag). Tok ny test idag som kom en skyggestrek på.. før mens pleier jeg jo å få ømme pupper, noe jeg ikke har hatt nå. Ingen mens smerter i det hele tatt heller.. de sier jo at første mens etter en MA skal være kraftigere enn varsling mens osv…
Blir helt sprø av dette her jeg :yuck:
Noen som har opplevd noe lignende ????
 

Vedlegg

  • IMG_0454.jpeg
    IMG_0454.jpeg
    326,3 KB · Visninger: 23
  • IMG_0451.jpeg
    IMG_0451.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 23
Hadde en MA 23 mai. Blødde i litt over en uke.. på lørdag hadde jeg litt slimete utflod med røde blodstriper i.. tok en test i går tidlig bare for å sjekke, og denne ble positiv med en gang..(se bilde) så gikk det ca 2 timer og jeg begynte å blø litt friskt blod. Jeg blør fortsatt, men er ikke i nærheten av en vanlig mens (har brukt ett bind i hele dag). Tok ny test idag som kom en skyggestrek på.. før mens pleier jeg jo å få ømme pupper, noe jeg ikke har hatt nå. Ingen mens smerter i det hele tatt heller.. de sier jo at første mens etter en MA skal være kraftigere enn varsling mens osv…
Blir helt sprø av dette her jeg :yuck:
Noen som har opplevd noe lignende ????
Trist at du har gått igjennom MA ❤️
Her var første mens etter abort mindre blødning og kortere, men kraftigere på de to neste, tror faktisk nr3 var verst om jeg ikke husker helt feil. Men nr.1 og nr2 var det en del "rester" som kom ut, mye slimete blod f.eks. beklager tmi :wacky:
Og hadde hcg I blodet i over 1 mnd etter aborten, siste rest hang i gjeng og ga utslag på tester til etter blødning nr.2. Veldig veldig svakt utslag, men nok til at man så en strek...
Opplevde også mellomblødning i de to første syklusene etterpå, bare sånn til info!
 
Så trist at du har vært gjennom en MA :Heartred
Etter min MA i uke 9-10 så jeg skygge på testen selv 7 uker etterpå. I tillegg hadde jeg rare mensblødninger og mellomblødninger de første 2-3 syklusene etterpå. Høres egentlig ganske likt ut som du beskriver…
 
Back
Topp