Mens /eggløsning etter senabort

sentute

Flørter med forumet
Hmmm!! Ja for ca en mnd siden gjennomførte jeg en senabort pga trisomi21 ble oppdaget på Nipt. Mistanke om.. Så blei det inn til Rikshospitalet og morkakeprøve, for tidlig for fostervannsprøve. Den viste også forhøyet sjanse
 
Hmmm!! Ja for ca en mnd siden gjennomførte jeg en senabort pga trisomi21 ble oppdaget på Nipt. Mistanke om.. Så blei det inn til Rikshospitalet og morkakeprøve, for tidlig for fostervannsprøve. Den viste også forhøyet sjanse, det var da for tidlig for fostervannsprøve.. Så var det inn igjen når vi kunne ta fostervannsprøve.. Den viste endelig også trisomi21... Grunnen til det ble så mye var pga at ved ultralyd så klarte dem ikke se at noen av tegna var der som de pleier å se etter. Idag har jeg da tatt graviditetsprøve og eggløsningstest. Graviditetsprøve var negativ, men eggløsningstest var positiv.

Tror dere det kan være tilfelle allerede?

Forrige ble postet for tidlig og får ikke slette?
 
Idag har jeg da tatt graviditetsprøve og eggløsningstest. Graviditetsprøve var negativ, men eggløsningstest var positiv.

Tror dere det kan være tilfelle allerede?
Jeg har ikke erfaring med senabort men jeg hadde en spontanabort 20. mai i fjor og skled rett tilbake til vanlig syklus og ble gravid ‘med en gang’ etterpå. Ble baby av det så det er mulig :)
 
Back
Topp