Mens-app

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Jeg fant ut her i ferien at man kan laste ned en app på telefonen for å holde styr på mensen og syklusen.
Ble inspirert av en annen tråd her.

Kjekt!!!

"my days" heter den jeg har lastet ned.

Har forholdsvis stabil syklus selv, men den varierer med et par dager, så greit å kunne plotte inn. For husker aldri når jeg hadde mensen sist. Går ikke på noen form for prevensjon heller.

Noen flere som bruker mens-app? :D

Jepp, my calendar heter den, avhengig! Utrolig kjekk å ha :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Oy, det har jeg ikke tenkt på at de har laget app for. Men genialt da! Husker aldri selv. Hvem av disse er best da tro:p

Oy, det har jeg ikke tenkt på at de har laget app for. Men genialt da! Husker aldri selv. Hvem av disse er best da tro:p

Ja det lurte jeg på nå og, når jeg så alle alternativnene :D

Jeg plotter bare inn "start -period", "end-period" og "had sex" på min :P
Så kan jeg se når jeg er mest fruktbar (ikke at det er noe poeng iom at mannen er steril), og når jeg kan vente mensen neste gang.

Ja det lurte jeg på nå og, når jeg så alle alternativnene :D

Jeg plotter bare inn "start -period", "end-period" og "had sex" på min :P
Så kan jeg se når jeg er mest fruktbar (ikke at det er noe poeng iom at mannen er steril), og når jeg kan vente mensen neste gang.
Hehe! Lite poeng da ja!

Jepp, har "my calendar".

* okt08 og jan13 <3 *

Har ikke tenkt på det engang da barn nå er utelukket og når syklusen er ustabil så er aldri mannen her uansett :p
Men greit å huske til når vi vil ha neste for jeg er ekstremt flink til å glemme slike ting

Den må eg laste ned og bruke når/viss eg får mensen igjen.. alltid lurt på kossn syklus eg har :cool:

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Jeg bruker WomanLog Pro, Pink Pad og FF(fertility friend) men så er jo jeg prøver da :p haha

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Period Tracker og Fertility Friend :)

WomanLog. Har brukt den i flere år. Fornøyd!

Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept

Brukte WomanLog, nå bruker jeg WomanLog Pregnancy Pro :D

Termin 20. februar 2014

WomanLog :)

Jeg bruker WomanLog Pro, Pink Pad og FF(fertility friend) men så er jo jeg prøver da :p haha

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Siden du har så bred erfaring, hvem av de er best?:)
Jeg tenkte på det, må være kjekk å bruke når man prøver. Så ser man dagene man er mest fruktbar:)

Siden du har så bred erfaring, hvem av de er best?:)
Jeg tenkte på det, må være kjekk å bruke når man prøver. Så ser man dagene man er mest fruktbar:)
Må si jeg er mest forbøyd med WomanLog, veldig enkel. Men pro er bedre enn gratis versjonen :) ff er super viss du temper :)

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Back
Topp