Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå skjønner. Ser jeg har fått resept på 600 og 1200. Men vet ikke dosen jeg skal ha enda. Takk for nyttig svar, ble litt klokere nå.Det er forskjellig størrelse på pakningen. Tror det er 75, 150, 600 og 1200 IU. Jo høyere dose du skal ha, desto dyrere blir behandlingen. Jeg, for eksempel, tar maksdose som er på 450 IU per dag, og da holder en pakke 1200 IU til under tre dager. Første dagen blander jeg medisinen og så trekker jeg opp 450 og setter det i to dager. Tredje dagen må jeg blande en ny, og tar da resten av den første blandingen sammen med litt av den nye. Det er litt styrete - og så er det veldig dyrt når man bruker høy dose. Jeg ender opp med medisinutgifter til rundt 20 000 på ett forsøk.
Off, ja dette blir dyrtDet er forskjellig størrelse på pakningen. Tror det er 75, 150, 600 og 1200 IU. Jo høyere dose du skal ha, desto dyrere blir behandlingen. Jeg, for eksempel, tar maksdose som er på 450 IU per dag, og da holder en pakke 1200 IU til under tre dager. Første dagen blander jeg medisinen og så trekker jeg opp 450 og setter det i to dager. Tredje dagen må jeg blande en ny, og tar da resten av den første blandingen sammen med litt av den nye. Det er litt styrete - og så er det veldig dyrt når man bruker høy dose. Jeg ender opp med medisinutgifter til rundt 20 000 på ett forsøk.
Off, ja dette blir dyrtsist forsøk havnet også på litt under 20 000
![]()
Det er det absoluttJa, det er virkelig dyrt. Får bare håpe at vi lykkes, for da er det definitivt verdt det.![]()