Menopur

Alvilde_86

Betatt av forumet
Er det normalt å bli kvalm av Menopur? Er det flere som har blitt det?

Sleit skikkelig nå når vi skulle spise middag, måtte gå fra bordet før jeg var ferdig..
Har bare tatt to sprøyter, begynte igår så er litt kjedelig om jeg skal slite med det frem til uttaket [&:]

tja er ikke det en av bivirkningene? jeg ble ikke det, hadde ikke noen bivirkninger jeg, hadde bivirkninger med synarela bare[:D] håper ikke det er sprøytene som gjør deg kvalm da, om det blir sånn hver dag blir jo det litt tungt da.. håper det er forbigående dette..lykke til vidre[:)]har du stor dose??

Nei, bruker 75 IE så er jo ikke mye.. Ja, har hatt noen forsøk tidligere med Gonal-f og har ikke merka noe av de..

Blir tungt om det skal være sånn nå i 2 uker!

Du, hvem er det som får Menopur? Er litt nysgjerrig på de ulike preparatene. Jeg har kun benytta synarela eller cetrotide, og gonal f i mine 2 runder. Hva er det som avgjør hvem som får hva mon tro?

det er blodprøver som avgjør det blandt annet...
ORIGINAL: La petite princesse

Du, hvem er det som får Menopur? Er litt nysgjerrig på de ulike preparatene. Jeg har kun benytta synarela eller cetrotide, og gonal f i mine 2 runder. Hva er det som avgjør hvem som får hva mon tro?

Jeg vet ikke hva som avgjøre hva hver enkelt skal ha, men går ut fra som Siwro sier at det er ut fra bl.p som er tatt, og kanskje tidligere resultater..

Dette er mitt 3 og siste offentlige forsøk, det blir mitt 4 men har et som resulterte i at det ikke ble innsetting.

Gonal-f er kunstig fremstilt og i ferdig penn, mens Menopur er laget av urinen til kvinner i overgangsalderen, og du må blande det til selv før du setter det.

ORIGINAL: Alvilde_86

Jeg vet ikke hva som avgjøre hva hver enkelt skal ha, men går ut fra som Siwro sier at det er ut fra bl.p som er tatt, og kanskje tidligere resultater..

Dette er mitt 3 og siste offentlige forsøk, det blir mitt 4 men har et som resulterte i at det ikke ble innsetting.

Gonal-f er kunstig fremstilt og i ferdig penn, mens Menopur er laget av urinen til kvinner i overgangsalderen, og du må blande det til selv før du setter det.

What???? Hvor staar det???[:'(]

Legen sa det til meg, og det står på www.felleskatalogen.no

Her er et utdrag.. Egenskaper: Klassifisering: Gonadotropin. Fremstilt av urin fra postmenopausale kvinner. Inneholder også hCG som kan bidra til den samlede luteiniserende effekten.

I Menopur er det litt andre hormoner også enn det er i Gonal-f som er kunstig laget.

Back
Topp