Menopur 450 erfaringer?

Har gått på den dosen, fikk kun en folikkel. Men har lav amh som gjør det vanskelig.
Er mange som har god erfaring med denne, virker som den gir færre egg med bedre kvalitet. Det er den informasjonen jeg fant etter mine MANGE google-søk ;)

Er det noen som har erfaringer på høyere dose med menopur? Flere egg, eller mindre?
Jeg har erfaring med den dosen, litt mindre dose denne gangen uten at jeg vet hvorfor. Men jeg hadde 450 når jeg hadde lang protokoll, fikk ut 5 egg og et overlevde. Har dose på 420 denne gangen og fyremadel.

Jeg går på 375 E nå, stimuleringsdag 5. Har brukt Gonal F tidligere så spent på resultatet.

Kan jeg spørre hva du har blitt stimulert med tidligere?

Jeg går på 375 E nå, stimuleringsdag 5. Har brukt Gonal F tidligere så spent på resultatet.

Kan jeg spørre hva du har blitt stimulert med tidligere?

har brukt gonal F å fostimon andre gangen som var et avbrutt. Ble ekstremt dårlig resultat.. menopur fra første forsøket var best å gav best kvalitet :)

Jeg har erfaring med den dosen, litt mindre dose denne gangen uten at jeg vet hvorfor. Men jeg hadde 450 når jeg hadde lang protokoll, fikk ut 5 egg og et overlevde. Har dose på 420 denne gangen og fyremadel.

har kort protokoll nå, så ekstra spent på resultatet. Første gangen med menopur på lav dose fikk jeg ut 8 egg å 5 befruktet.

Back
Topp