Menneskebitt..

x1x*Peach*

Glad i forumet
Jenta mi bet meg i magen, og det gikk hull på huden. Ser egentlig bare ut som ett lite rift..

Vet man egentlig bør oppsøke lege ved slike hendelser, men dette var utenpå klærne.

Tror dere det er like farlig da?

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Vet ikke jeg. Hadde nok ikke reist til legen om snuppa hadde bitt meg, men nå er jo ikke jeg klar over mulige konsekvenser og div. [;)]

Det jeg òg tenker. Men vet jo at menneskebitt kan være værre enn dyrebitt mtp bakterier.

Men siden det var utenpå klærne regner jeg med at det er ganske uskyldig. Ikke ble det noe stort sår heller..

Ring til legevakta og hør [:)]
Jeg aner ikke!

hvis det var utenpåklærn tror jg ikke det... blir jo bare som ett vanlig klor på en måte da får du fikk jo ikke noe av bakteriene fra henne i deg... bare de som evt var på klærne

ORIGINAL: Mamman til leo!!

hvis det var utenpåklærn tror jg ikke det... blir jo bare som ett vanlig klor på en måte da får du fikk jo ikke noe av bakteriene fra henne i deg... bare de som evt var på klærne

Ja, det jeg også mener...

ORIGINAL: Kosekluten

snuppa ble bitt i barnehagen i høst og da ringte jeg legevakten - de så vi skulle sjekke å rense, måtte komme inn om det ble rødt og irritert rundt bittet..

Ok, da skal jeg følge med[;)]

bl bitt av en kompis i tåa og måtte ha stvkrampesprøyte

Back
Topp