Mennene deres

anines

Elsker forumet
Hvordan er det med mennene deres? Drar de ut mye/gjør ting uten dere?

Vil ikke si min gjør det mye, han har gjort det tre ganger siden mini ble født. Men jeg er egentlig ikke så stor fan av at han drar ut. Mest fordi han har så mye fritid for seg selv, og jeg ikke har muligheten til å gjøre noe uten å ha med lille. Ikke tør han passe han alene heller, så jeg feks kunne dratt på trening på kvelden når han er hjemme fra jobb.

Det er ikke det at jeg egentlig har følt noe behov for å gjøre ting selv, eller hatt noen trang eller savn til noe av dette. Men bare det å vite at jeg kunne fått en time eller to om jeg hadde villet.

Her gjør vi stort sett alt sammen. Jeg ammer henne og han raper henne. Om kvelden er han ofte den som synger for henne så hun sovner, men jeg er der jeg også. Dette har gitt han selvtillit nok til å ta henne med på trilletur alene eller passe henne imens jeg handler. Hun tar også flaske så jeg kunne vært vekke lenger, men har ikke lyst enda. ;)
Men han har aldri vært sånn som fyker ut på det ene etter det andre, så han savner ikke noe sånt heller da. Må nesten jage han ut til kompiser av og til. ;)

Eg e mye alene med småen her i hus.
2 ganger i uken e han på pil og bue trening.
Noen ganger e han enda mer vekke. Nurket nekter flaske, så eg kan ikkje levere henne til han heller. Men om eg kunne, så vet eg at han hadde tatt henne så eg kunne fått "alene tid"

Min er på bowling en gang i uka og er med i et tippelag hver helg. På tirsdag reiser han til Polen og blir til lørdag :) Ellers hjelper han ofte andre med bil og lignende.

Min er på bowling en gang i uka og er med i et tippelag hver helg. På tirsdag reiser han til Polen og blir til lørdag :) Ellers hjelper han ofte andre med bil og lignende.
Høres ut som din e som min. Forsetter med det gamle livet
Men når min først e heme, e han kjempe flink med småen

Høres ut som din e som min. Forsetter med det gamle livet
Men når min først e heme, e han kjempe flink med småen

Samme her :) Han er fantastisk med gutten og veldig flink til å avlaste meg når han er hjemme!

Virker ikke som han er så veldig interessert i å feste og sånn. Jeg sier at han kan om han har lyst, men han vil aldri. Han er sammen med noen kamerater innimellom, men han studerer i tillegg til å jobbe, så begrenser seg hvor mye tid han har. Han er flink til å bruke tiden sin med oss, synes jeg.
Han passer gjerne vesla om jeg har lyst til å ta meg en tur bort alene osv. Det tar jeg som en selvfølge. Er da like mye deres unge som vår.

Han er utrolig flink med gutten vår her og, og hjelper til uten å nøle om jeg ber om det. Jeg kan gå på butikken å være borte i 20 min osv, ikke noe problem. Noen ganger han skal ut å kjøre og gjøre korte ærender på feks 30 min tar han med seg lille, om jeg spør. Men jeg kan ikke dra bort noen timer liksom. Anyways, mini tar ikke flaske og jeg har som sagt ikke hatt noe behov for alene tid. Hadde bare vært greit å vite at han hadde vært sikker på seg selv, om jeg hadde vært borte og de hadde vært alene. Han er jo den jeg stoler mest på om jeg skulle valgt noen til å passe gutten, selvfølgelig!

Ser den. Greit å ha muligheten liksom. Her har det nettopp blitt flaskenekt av en eller annen grunn.. Håper det går over!

Ser den. Greit å ha muligheten liksom. Her har det nettopp blitt flaskenekt av en eller annen grunn.. Håper det går over!

Har hun tatt flaske tidligere? Fikk mini her til å ta flaske for noen uker siden, men nå er det ikke snakk om lenger! Prøver og prøver.

Har hun tatt flaske tidligere? Fikk mini her til å ta flaske for noen uker siden, men nå er det ikke snakk om lenger! Prøver og prøver.
Jepp. Hun har tatt flaske siden hun var 1 uke og helt frem til denne uken... Rart at hun plutselig ikke skal ha.

Ja her fikk mannen stjerne i boka i dag da han spratt opp kl 7 da jeg spurte om han kunne ta junior da han hadde spist kl 6 og jeg regna det var bleiene. Stjerna ble tatt bort igjen da han etterpå kom og la han i vår seng og sa: han er lysvåken så tenkte jeg kunne roe han her. Haha. So much for mammas håp om å sove litt mer:p

Ja her fikk mannen stjerne i boka i dag da han spratt opp kl 7 da jeg spurte om han kunne ta junior da han hadde spist kl 6 og jeg regna det var bleiene. Stjerna ble tatt bort igjen da han etterpå kom og la han i vår seng og sa: han er lysvåken så tenkte jeg kunne roe han her. Haha. So much for mammas håp om å sove litt mer:p

Haha, huff! Her er han aldri oppe så tidelig heldigvis. I dag feks var han våken klokken 10 :)

Syns det er litt dumt at hos oss så er det liksom ikke en selvfølge at pappaen kan ha mini i 2timer hvis jeg skal noe, men er en selvfølge hvis det er omvendt.. Han hjelper myyye til altså, mn kjenner at jeg skulle ønske jeg bare hadde hatt muligheten til å gjøre noe annet en dag/kveld.
Blir vel bedre etterhvert, men det er jo like mye hans unge som min så burde ikke vært no forskjell syns jeg:)

Syns det er litt dumt at hos oss så er det liksom ikke en selvfølge at pappaen kan ha mini i 2timer hvis jeg skal noe, men er en selvfølge hvis det er omvendt.. Han hjelper myyye til altså, mn kjenner at jeg skulle ønske jeg bare hadde hatt muligheten til å gjøre noe annet en dag/kveld.
Blir vel bedre etterhvert, men det er jo like mye hans unge som min så burde ikke vært no forskjell syns jeg:)

Samme som her da!

Det e helt sant. Merker at eg blir sittende mye alene mens han gjør alt han pleier å gjøre.
Kunne sikkert hvert med han, men merker at vi har en som trenger å være mye heme

Det e helt sant. Merker at eg blir sittende mye alene mens han gjør alt han pleier å gjøre.
Kunne sikkert hvert med han, men merker at vi har en som trenger å være mye heme

Det blir sikkert morsommere for mennene å gjøre litt mer når barna bikker over ett år eller noe sånt, å kan gjøre litt mer ut av seg selv og skjønner litt mer av hva som skjer :)

Det blir sikkert morsommere for mennene å gjøre litt mer når barna bikker over ett år eller noe sånt, å kan gjøre litt mer ut av seg selv og skjønner litt mer av hva som skjer :)
Sant det. Men han skal nok få sine alene perioder før den tid. Når eg har sluttet å amme, så e det hans tur til å sitte litt heme

Back
Topp