Mennene deres

ORIGINAL: eplemos

Ja det gjør han.
Han kjøper og bind og tamponger og andre sånne ting.

sign! [:D]

Haha, ja ser jo at vi tydligvis gjør forskjellige ting[:D]
Men da har jeg fått svar på mitt spørmål, takk[:)]

Han kjøpte nå hvertfall, han mente egentlig at jeg kunne gjøre det selv. Fordi da hadde han nettopp vert på 3 forskjellige butikker, og hadde ikke spist frokost enda, så han ville bare hjem å spise.. Han er av den sorten at er jeg gravid,er det ikke noe vi skal/kan gjøre likevel[:D] Så det hastet ikke med den testen mener han[;)]

Tok jo helt av denne tråden,men takk for svar....[:D]

Ja det gjør han.

Jepp, for det er ganske mange som kjenner meg på de to Apotekene i byen, pga at søsteren min jobber på det ene og vi er visst veldig like [8D] Greit de har taushetsplikt, men bedre at han gjorde det [;)]

Ja det er ikke noe problem.[:D]

ORIGINAL: *Zetrine*

Haha, ja ser jo at vi tydligvis gjør forskjellige ting[:D]
Men da har jeg fått svar på mitt spørmål, takk[:)]

Han kjøpte nå hvertfall, han mente egentlig at jeg kunne gjøre det selv. Fordi da hadde han nettopp vert på 3 forskjellige butikker, og hadde ikke spist frokost enda, så han ville bare hjem å spise.. Han er av den sorten at er jeg gravid,er det ikke noe vi skal/kan gjøre likevel[:D] Så det hastet ikke med den testen mener han[;)]

Tok jo helt av denne tråden,men takk for svar....[:D]

Hvordan gikk det med testingen da? [:)][:)]

Ja det gjør han.

Ja det gjør han, han kjøper bind, tamponger og kondomer og...

Ja det gjør han.

Hahahahahaha...noen menn er rare....skjønner ikke hva som er farlig med sånne ting. ALLE skjønner jo at det ikke er mannen som skal bruke det!!

Klart han hadde gjort det.
Er ikke så lenge siden jeg ba han kjøpe med vagiatorer til meg fra apoteket.[:)]
Han bryr seg virkelig ikke om sånn eting... alle vet jo at han verken skal bruke dem eller pisse på g-testpinnen hehe

Ja det gjør han.

Han hadde nok gjort hadde han ikke hatt noe valg i det helle tatt... Men om jeg kunne kjøpe selv dagen etter fks så hadde han ikke gjort det.. Hvorfor vet jeg ikke... hehe[:)]

Bin og tamponger kjøper han heller ikke, gjort det en gang før og kom hjem med de største binda EVER!!! Så må han så må han se pakken på de jeg bruker å bruke... hehe

Ja det gjør han.

Min og seier Nei:D Bur på en veldig liten plass vi og.... Synst det var flaut nok å kjøpe graviditets testen sjølv..
Bind og tamponger orner eg med sjølv...... :D

Ja det gjør han.

jeg har ikke trengt å spørre han, for hvis jeg har hatt behov for en test, så har jeg kjøpt på internett, siden vi bor på ett lite sted, og alle kjenner alle... (apotek i butikk).

Står det tamponger eller bind på handlelisten, så kjøper han selvsagt det. Tror ikke de i kassen misstenker at det er til selvbruk[8D]

Back
Topp