Mennene deres

ja så klart!

ja det gjør han....han ser ikke problemet i å kjøpe det for meg.....det er jo helt normalt at man sjekker en eventuelt graviditet ved å ta en test.....

jeg er ikke voksen nok til å spørre han om det........

Jepp

Ja, det gjør han.. Men jeg selv gjør ikke det fler ganger.. Bor på en liten plass, og sist jeg kjøpte noe i forbindelse med graviditet der fikk de fleste vite det. Da hadde ei dame som jobba der spurt dattera si osv.. Da hadde jeg knapt testet positivt, så etter det har jeg sendt samboeren min dit, siden de fleste ikke kjenner han igjen..

JA!

Mannen ville ha unger med meg, og da kjøpte han selvsagt tester om han var på butikken og vi trengte.

Og dette er en bitteliten plass!

Jada, han kjøper alt.

han har iallefall kjøpt tamponger,lurer bare på at han kjøpte en graviditetstest også en gang[8|]
han bryr seg ikke så hardt,de skjønner nå at det ikke er til han[;)]

ORIGINAL: eplemos

Ja det gjør han.
Han kjøper og bind og tamponger og andre sånne ting.

Her kjøper han det jeg ber han om[:)] Hadde blitt forholdsvis irritert om han ikke hadde gjort det.

Ser ikke helt problemet med å kjøpe "dame produkter". Om en mann kjøper tamponger eller bind er det jo forholdsvis opplagt at de ikke er til han[8D]

Eneste jeg synes er litt pinlig er når jeg kjøper kondomer på butikken, de skjønner jo godt hvilke planer jeg har for kvelden;) haha

Mannen min har kjøpt mange graviditetstester til meg opp igjennom årene, ja [8D]

Ja det gjør han. Hvorfor i alle dager skulle han ikke kunne gjøre det liksom. [8|] Her en dag da jeg var på apoteket kom det en fjortisgutt og skulle ha angrepiller. [8D]

Han her kjøper alt jeg ber om. Bind, tamponger og you name it.
Morfar var jo å hentet ut resept på p-piller til meg i mange år fordi jeg var så flau. hehe..

Veldig sjeldent jeg ber sambo kjøpe sånnt.
Gjør det selv hvis ikke det er total krise da. Tomt og jeg nettopp har fått mensen ellerno.

Ja det gjør han.

sign

Ja det gjør han.

han hadde kjøpt det aller meste, inkl det [:)]

Er vel ikke flaut det vel???

ja han kjøper hvis jeg spør men liker å kjøpe selv så får jeg ihvertfall rette typen![:)]

Back
Topp