Menn - stryke klær!?!?

Sukkertopper

Flørter med forumet
Altså, jeg lurer..

Stryker mennene deres sine egne shorter /klær??

Hvis brått mannen skal ha en shorte til ett møte og jeg ikke har strøket en shorte så blir han sur! Mener at jeg kan stryke de med en gang de er blitt vasket! Men ja, har jo egne ting jeg vil ha strøket, men stryker jo ikke de heller med en gang! Stryker etter behov!

Jeg mener da hvertfall at HAN kan si ifra til meg når han trenger shorte, FØR han skal i møte seff..feks dagen før, noen dager før!! Og da kan jeg stryke, eller så kan han gjøre det selv..SYNS JEG!!!

Hva syns dere, eller hva skjer hos dere???

Mannen stryker..hans klær så det nekter jeg[:)]

hvis han skal gå med skjorte så stryker han den sjøl!!
jeg HATER å stryke tøy og gjør det så sjeldent jeg kan!!
hadde han blitt sur på meg pga en ustrøken skjorte så hadde jeg krølla skjorta sammen og hevet den ut gjennom vinduet!!
men skal også legge til at innimellom når han spørr pent(og smisker litt for meg) så stryker jeg skjortene hans[:)]

Bor sammen med en tidligere gardist så her kan han fikse pressen sin selv, men det er nok jeg som stryker mest her i huset uansett; jeg syns det er litt koselig[:)]

Om noe må strykes så ringer vi 911 mamma[:D]

En voksen mann må da klare å stryke sine egne skjorter?!
Med mindre man er hushjelpen hans da...[&:]

Så, ja, min mann stryker sine egne skjorter. Han stryker faktisk mer enn det jeg gjør.

ikke gubben min

men onkelen min strykker sine egene klær

ORIGINAL: *Kickie*

Her stryker han alt sitt som må strykes. Og mine ting om det trengs [8D]

Samme her [:D]

Hmm..

Hadde det vært vennlige spm om jeg kunne stryke hadde det lissom vært no annet! Men er på en måte forlangt!

Han har måtte lært seg det her i huset. Er ikke alltid jeg rekker alt!
Han sutrer hver gang han må gjøre det, men herregud da mann, må jo kunne gjøre litt for seg selv eller??? Haha[:D]

eksen min støk aldri klærne sine. jeg stryker heller ikke. en sjelden gang. prøver å kjøpe klær som er strykefrie. mamma stryker dukene mine innimellom.....

stryker ikke klær.... hehe[:)]
Men skal vi noe og han skal ha på seg skjorte så stryker jeg den for han... Veldig sjeldent vi går på noe der han trenger skjort da.. hehe[:)]

Sånn er det her også. Sjelden jeg stryker klær.

stryker ikke klær.

så skal det strykes skjorter og ting som virkelig bør strykes, så gjør jeg det selv så det blir gjort årntlig. satset ikke på hull i bunad skjorta mi lissom.

ORIGINAL: *p!nk smile*

Om noe må strykes så ringer vi 911 mamma[:D]

haha her også, men da sier hun bare at den er fin nok uten å stryke [8D]
En familie med strykehatere gitt!! Gudskjelov er gubben bilmekaniker, ikke no
som må strykes da [:D]

Han tar det med til morra si så hun stryker[8D] Vi har ikke strykejern engang[&:]

samboeren min går i dress/penklær hver eneste dag, så han har ALLTID på seg skjorte, å den styker han selv !

Back
Topp