Menn som IKKE runker?

ORIGINAL: lillemg89

ORIGINAL: tafas

ja, men dt er mange som har gjort det før, men ikke lenger etter at de har blit gift, for da foretrekker sex med kone enn m hånda, sier noen av dem da[8|]

Det er faktisk sant[:)] Samboeren min runker ikke lenger fordi han har meg når han er kåt![:D] Dette vet jeg er sant å[:)]

signerer, jeg har og en mann som ikke runker.. for vi har sex hvertfall 1 gang om dagen kansje mere

ORIGINAL: *FrøkenStrøken*

sambo her sier han ikke gjør det, og jeg trur faktisk han ikke jgør de heller skla aldri være sikker, men hadde han gjort det hadde han nok sagt det

sign!
vi finnes der ute vi kvinner som har et nært forhold til mannen og faktisk snakker om ALT. kan ikke skjære alle menn over samme kammen som enkelte gjør her inne, noen menn har et fullverdig sexliv sammen med kona og har sjeldent behov for en "håndjager" som dere sier.
ja, det er faktisk forskjell på menn også.

det gjør han sikkert [:D] bryr meg nada om det uansett da.. herregud jeg koser meg jo jeg også alene, det må da være lov[;)] 

ORIGINAL: lykkeligemeg

sambo her sier han ikke gjør det, og jeg trur faktisk han ikke jgør de heller skla aldri være sikker, men hadde han gjort det hadde han nok sagt det

sign!
vi finnes der ute vi kvinner som har et nært forhold til mannen og faktisk snakker om ALT. kan ikke skjære alle menn over samme kammen som enkelte gjør her inne, noen menn har et fullverdig sexliv sammen med kona og har sjeldent behov for en "håndjager" som dere sier.

hva??[:-]
Så vi som har menn som runker har ikke ett fullverdig sexliv???

Skal eg nekte mannen min og runke de ukene han jobber nattskift og eg jobber dag?? Klart han må få ta seg ett runk om morgenen før han går på jobb da viss han skulle få lyst til det, for jeg syns ikke det er så sinnsykt gøy og bli vekket om natten når han kommer hjem for at han skal "få seg noe". Da er det no bedre at han ordner seg på egenhånd, og kanskje sender meg en mms eller to mens han holder på[8D][:D][:D]

Jeg tror helt ærlig at de som sier at de har en mann som ikke runker egentlig bare har en mann som ikke tør å si at han runker i frykt for at dama blir sur.

sign!

Selv om en mann runker betyr det jo ikke at han ikke har et fullverdig sexliv med dama si, alle har sin private seksualitet og....Nettopp at mange damer mener dette er jo akkurat grunnen til at mannen sier at han ikke runker i frykt for å såre dama si.

min mann runker ikke.. Han har gjort det før han ble sammen med meg da.. Også hvis vi er  vekke fra hverandre..

Fordi han sier det. Kan jo hende han runker i bilen sin, men tviler på det.. Runker ikke her hjemme for da hadde jeg sett det.. regner med han ikke runker når han bæsjer.. Ellers ser jeg jo han hele tiden når han er hjemme.. Og han sovner jo aldri etter meg så..

Men jeg trodde ikke det var noen av de heller[8|]

ORIGINAL: LilleOlleBolle

ORIGINAL: Nahemah

Selv om en mann runker betyr det jo ikke at han ikke har et fullverdig sexliv med dama si, alle har sin private seksualitet og....Nettopp at mange damer mener dette er jo akkurat grunnen til at mannen sier at han ikke runker i frykt for å såre dama si.

Kan ikke annet enn å signere denne jeg altså,hehe.[:D]

nei, jeg uttrykte meg litt uklart der tenker jeg. mener ikke at om en mann runker så har han IKKE et fullverdig sexliv med dama altså. det er nok veldig individuelt! men for noen menn så holder det faktisk med dama da, fullverdig i den forstand mente jeg. og de finnes faktisk. jeg hadde ikke hatt noe imot om han gjorde det altså, så jeg har aldri sagt noe om det til han:) men her er det ikke behov for det rett og slett, det sier han jo rett ut. iallefall ikke når han er hjemme (jobber turnus).
jepp. da var det oppklart. menn er forskjellige de også..:) sier ike at det ene er bedre enn det andre:)

ORIGINAL: blirmamma10januar10
må legge til at jeg aldri har likt å fingre meg selv heller da, synes ikke det er så innmari godt jeg,foretrekker heller sex med mannen!![8D]

Prøvd vibrator??
Sier ikke det er bedre enn med mannen, men godt er det [;)]

Både menn og kvinner flest ordner vel seg selv av og til. I tider hvor man rett og slett aldri rekker annet enn en superkjapp en, når man egentlig ikek har ork til til en skikeklig seanse, når lysten er sånn litt for påtrengende og man er alene...

nei de tror jeg ikke fins, eller kanskje, vis de har ett veldig anstrengt forhold til kroppen sin eller noe. Men mannen min ronker i ett sett[:D] og det gjør meg ingenting, hender jeg vokner av a hele sengen rister.... 

ORIGINAL: Slafselarve

ORIGINAL: *blomst*

Tror ikke menn som ikke runker eksisterer.... [:D]

Ikke jeg heller.. Tenk så kjipt å måtte skjule sin egen-seksualitet fordi partneren ikke forstår det?? Bare fordi enkelte damer er halvveis frigide. Jeg må bare gjenta i det uendelige, de damene som er glade for at mannen ikke runker, ville blitt såret av det elelr blir sur for det, har MYE å lære om sex, og forskjellen på menns og kvinners seksualitet og psyke..

Helt enig[:)]

ORIGINAL: Nahemah

sign!

Har ett kjempe nært forhold til mannen min, vi snakker om alt og deler alt[:)] og han er til og med så ærlig å sier at han liker å ta seg en ronk, og jeg synest det er helt greit FOR ALL DEL, sku bare mangle. Og vi har ett flott sexliv utenom som er "fullværdig"

Mannen min gjør det og det plager da ikke meg. Han har libido som en tenåring. Hadde blitt slitsomt med sex 3-4 ganger om dagen hver dag. Så litt avlastning er greit det. ER JO IKKE HELT LETT Å BARE HA SEX SÅNN HELT UTEN VIDERE NÅR EN HAR 2 SMÅ HENGENDE I BENA HELE DAGEN.

Hmm .. vet ikke [8D] Vet sambo gjør det en gang i blandt .. Men jeg koser aldri med meg selv. Får ikke noe som helst ut av det, å ikke synes jeg det er godt heller, bare rart. Så her brukes mannen til slikt [;)]

ORIGINAL: *LiLLa*

det er jo helt NORMALT at både kvinner å menn masturberer..!!!!!
like normalt som at IKKE alle gjør det heller[;)]

haha, prøver å la vere å tenke på det....men han gjør det nok kansje det??...[8D][8D] 
Når jeg er bortreist[&:][;)]

Sambo. min sa at han gjorde det ca 3 ganger i uka da han var singel, men ikke nå lenger sier han. Å jeg tror han. Hvis han ikke sier det for at han syns det kan være rart for meg da, jeg ville ikke synes det var rart men skuffet over at jeg ikke fikk være med å se på hehe

Menn som ikke runker... Tror jeg nesten ikke finnes og samboer er enig [:D]

Back
Topp