Menn som IKKE runker?

Pretty Bird

Forumet er livet
Finnes de ?
Hvordan vet du at mannen ikke runker?

[:D]

Lurer jeg også på.. Tipper mennene har sagt at de ikke gjør  det/holder det så skjult fordi de er redd for reaksjonen..
Syns de som ikke liker runking bør lese en god sex-bok for å forstå litt mer om seksualitet. Blant annet forskjellene på menn og kvinner. Hot Sex av Tracey Cox er en undervisningsbok med humor og snert. Ikke bare for nybegynnere.

ja, men dt er mange som har gjort det før, men ikke lenger etter at de har blit gift, for da foretrekker sex med kone enn m hånda, sier noen av dem da[8|]

ORIGINAL: tafas

ja, men dt er mange som har gjort det før, men ikke lenger etter at de har blit gift, for da foretrekker sex med kone enn m hånda, sier noen av dem da[8|]

Hhahahahaha! Sier de, ja, men hvorfor sier de det? Kanskje fordi de er redd for at kona skal tro de bruker runking som "erstatning"?

Har vanskeligheter med å tro at dem ikke runker altså..men godt mulig at de finnes.

[;)]

Det er ikke alltid man har lyst på sex,selv om man er kåt og runker/onanerer..eller??

ORIGINAL: Slafselarve

ORIGINAL: tafas

Hhahahahaha! Sier de, ja, men hvorfor sier de det? Kanskje fordi de er redd for at kona skal tro de bruker runking som "erstatning"?

nei, men jeg tror jo på dem..min mann sier dt oxo..vi har et åpent forhold og vi snakker om alt..kan hende han har våtedrømme,hehe noe som jeg oxo har..men runking ikke..hvorfor skal jeg gjøre det når jeg har en mann som gjør jobben bedre enn meg..
kanskje når gutter er noe under 40 årene plus minus, men ikke over mener jeg

Han gjør det ikke lenger nei.

ORIGINAL: Pretty Bird

Har vanskeligheter med å tro at dem ikke runker altså..men godt mulig at de finnes.

[;)]

Det er ikke alltid man har lyst på sex,selv om man er kåt og runker/onanerer..eller??

da kan dama suge da....[:D]

ORIGINAL: blirmamma10januar10

sambo gjorde det før,men nå gjør han det aldri lenger..
det er fordi han får sex så og si hver gang han vil så da er det ikke noe problem, da er det jo jeg som gjør jobben[;)]

jeg fingrer heller ALDRI meg selv, bruker heller sambo jeg da[:)][:)] 
må legge til at jeg aldri har likt å fingre meg selv heller da, synes ikke det er så innmari godt jeg,foretrekker heller sex med mannen!![8D]

Menn bruker oftest ikke runking som erstatning for parsex. Ikke kvinner heller for den del.. Som sagt, les en god bok om emnet og bli opplyst. [;)]

onanerte mannen før han blei i lag med dama, så kan du banna på at han fremdeles gjere det. det tok ei stund før eg innrømte til fruen at eg fremdeles gjorde det. eg sa til ho at "eg ikkje trengte det."
kan alltids henda at nokon syns det er direkte kjedelig å runke og derfor ikkje gjere det, men eg har enno ikkje høyrt om noko lignande.

Min gjør det.. ferska han flere ganger.. hehe.. første gangene ble jeg sur men nå ler jeg bare og sier phu godt jeg slapp unna sex i dag da[8D] 

seinast i går tidleg tok eg meg ein liten runk for å våkna skikkelig. greit å ha ei dama som sover tungt om morgonen som eg kan tafsa litt på mens eg tar på meg sjøl[:)]
ho var ikkje så blid når eg sa det til ho etterpå, fordi ho gjekk glipp av litt moro...

da hadde du fått svi her i gården yngvefri [:D]

en ting å gjøre det, men å fortelle at jeg har gått glipp av moroa? makan! [8D]

A man got to do what a man got to do :P Nei jeg ser ikke helt problemt med en liten håndjager

jeg onanerer ikke.... er utrolig lite spennende.
sambo gjorde det ikke en stund,for jeg ble så utrolig lei meg og såret når jeg fikk vite at han gjorde det.
Men nå når jeg ikke har vært i stand til å ha sex så ofte siden september,så har han nok gjort det(uten å si det til meg)

ORIGINAL: *blomst*

Tror ikke menn som ikke runker eksisterer.... [:D]

Ikke jeg heller.. Tenk så kjipt å måtte skjule sin egen-seksualitet fordi partneren ikke forstår det?? Bare fordi enkelte damer er halvveis frigide. Jeg må bare gjenta i det uendelige, de damene som er glade for at mannen ikke runker, ville blitt såret av det elelr blir sur for det, har MYE å lære om sex, og forskjellen på menns og kvinners seksualitet og psyke..

gubben min jobbe 14 dager vekke i slengen så jeg håper da virkelig han runker, hehe ut må det jo [;)]

Back
Topp