menn som gråter

kjempeform

Flørter med forumet
jeg synes det er fint at menn kan gråte, men det finnes da grenser hehe..
Ser på 3 bryllup og han gåter jo bare han snakker om noe som skal være i bryllupet jo..
Kan bare være meg men en fin mellomting er greit[;)]

Æsj... Eksen min gråt litt for mye, og viste seg å være sosiopat.... Syns det er ok at gutter gråter, men det fins grenser. Jeg skal få lov til å gråte mer enn mannen syns jeg[:)]

ORIGINAL: metalmom

Kanskje han er trist fordi han skal gifte seg? [8D]

(neida, jeg ser ikke på 3 bryllup)

[:D]

turnof

ORIGINAL: Millali

Æsj... Eksen min gråt litt for mye, og viste seg å være sosiopat.... Syns det er ok at gutter gråter, men det fins grenser. Jeg skal få lov til å gråte mer enn mannen syns jeg[:)]

sign!noe maa vi kvinner faa lov aa beholde! en sterk skulder aa graate paa og faa frem viljen ved hjelp av taarevaate bambi öyne er en av de!

Helt enig, det finnes en mellomting..

Jeg var sammen med en som grein for alt.! Han grein fordi han var lykkelig, han grein fordi han var trist, han grein fordi han savna meg, han grein fordi han måtte reise (han bodde i andre enden av landet) , og han grein når vi prata i tlf, han grein når jeg havna på sjukehuset med blodpropp for da kom jeg visst til DØ osv.. [8|][X(] Slitsomt ? Eeeehmja!!

eneste gangen mannen min har grått sålenge vi har vært sammen var i det øyeblikket datteren vår ble født. Et helt perfekt tidspunkt å gråte på og det kunne ikke vært mer sjarmerende 

ORIGINAL: Azoria

eneste gangen mannen min har grått sålenge vi har vært sammen var i det øyeblikket datteren vår ble født. Et helt perfekt tidspunkt å gråte på og det kunne ikke vært mer sjarmerende 

DA er det fullstendig lov å gråte litt [:D]

ORIGINAL: Dollysmurfen

Millali:
En sosiopat er en som ikke kan vise medfølelse. En som ikke kan vise medfølelse, gråter sjeldent. De har ikke et normalt følelsesliv og føler verken frykt eller anger.

en sosiopat viser ogsaa ofte fabelaktige skuespiller prestasjoner. A?tsaa kan han gjerne graate om han/hun föler at han kan manipulere et menneske ved hjelp av dette. Betyr ikke at han/hun er trist, angrer eller föler for aa graate. Bare at det kan hjelpe aa komme dit man vil.

her ogsaa! mannen graat förste gang han saa Nadde (da han var 6 uker) og etter nadde brant seg paa te. Da er det lov!

Millali:
En sosiopat er en som ikke kan vise medfølelse. En som ikke kan vise medfølelse, gråter sjeldent. De har ikke et normalt følelsesliv og føler verken frykt eller anger.

Juuupp!

Jeg liker menn som tørr å vise følelser, men om dem griner ofte og er altfor følelesladet i alle situasjoner så finnes det grenser! Jeg gråter når jeg er glad og trist selv...:)

ORIGINAL: MalinDalin

Millali:

en sosiopat viser ogsaa ofte fabelaktige skuespiller prestasjoner. A?tsaa kan han gjerne graate om han/hun föler at han kan manipulere et menneske ved hjelp av dette. Betyr ikke at han/hun er trist, angrer eller föler for aa graate. Bare at det kan hjelpe aa komme dit man vil.

aaaah tenkte det samme som Dollysmurfen, men skjønte jo logikken når jeg leste forklaringa di. Har et familiemedlem som jeg tror kan være psykopat...

Millali:

Ok, det finnes kanskje et mer passende uttrykk... Han kunne nemlig vise følelser, men det var skuespill. Og anger følte han ikke. Han spilte på andres følelser for å få det som han ville selv. At folk syns synd på han osv.... selv om han var utspekulert som fy og levde dobbeltliv overfor både meg og andre.

Sambo gråter omtrent aldri han. han sa han fikk tårer i øyekroken når Adrian ble født, men ikke hylgrining.. hehe.. Han ble rørt[:)]

Eksen min tok meg med på kino og gråt av filmen "When a man loves a woman", og det er en ærlig sak det.
Men han hylgråt da filmen begynte
... [8|]

Samme her og det var fantastisk. Jeg hadde blitt tussete av en mann som gråt hele tiden, det er jo nok med ett hormontroll i husstanden
liksom[:D]

Jeg syns det er ok om det er grunn for det!
Liker ikke menn som sutrer for piss!

Back
Topp