Menn/Pappaer?

Herr.Klepp

Andre møte med forumet
Er det noen Menn/Pappaer/kommende Pappaer her inne??? Eller er det bare Damer her???? Følte bare at det er bare damer som taster[:)]

Hehe :-))

Du har nok rett i det..dumt faktisk! Skulle ønske kjæresten min var på nettet også,,
men han mener jeg maser og tjaser for mye om graviditeten.. Annerledes for mannfolka

Masse masse + til deg som viser stor interesse for å bli pappa ¤¤

Håper du finner andre pappaer her inne da:-)

Lykke til ¤¤¤

hei og velkommen hit, Herr Klepp[:)] morsomt at det er menn som er innpå[:D]

Hei du.Tenkte jeg kanskje skulle få samboern min til å være med her,kanskje noe vi jentene/damene kunne pushe litt på?ikke så dum idé:)
[:)]

Hørte med samboeren min, men han bare lo av meg og trodde jeg spøkte[:D][:D][:D]

Men vi setter stor pris på alle menn som kommer hit på forumet!!!!!!!!!!

Så koselig! Håper det dukker opp flere menn her også!
[:)]

hei!
er nok for det meste oss av det kvinnelige kjønnet som taster her,men må da være flere enn deg her inne av det motsatte kjønn.
håper du vil kose deg her,og finne svar på hva det enn du lurer på,hvis du lurer på noe da[:D]
klemmer fra stine

Velkommen til oss![:D]

Er stort sett bare snille jenter her inne, men jeg tror jeg har sett ihvertfall EN Pappa her også?

Skal prøve å overtale mannen min til å stikke innom, men intil da så får du ha lykke til med å overleve jentepraten[8D]

Gratulerer med baby på vei, forresten! Deres første?

gratulere med at du skal bli pappa! velkommen skal du vera! [:D]

Hva med å lage et eget forum for pappa'ene??? Er sikker på at de har 100-vis av spørsmål, som de ikke tør å spør noen om.....?? [8|] er jo ikke alltid lett å få noe fornuftig ut av oss hormon-sprengte kvinnfolk alltid. [;)]

hei,som du ser er det en del damer her ja,å her er det nok morsomt for mannfolk å være flue på veggen tenker jeg[:D]blir en del jente snakk.men det er vel bedre vi får det ut her enn å mase hull i hodene på mannfolka hjemme....[8D]

men velkommen skal du være, å jeg tror nok det er en del anonyme lesere her inne av det mannlige skjønn.[;)]

det syns jeg var en god ide.[;)]

Her er en pappa. Har nettopp registrert meg(etter litt mas fra samboeren min). Tror ikke det er så mange av oss her inne nei.

Ja, velkommen hit du... kanskje du vil trives like mye som jeg gjør, tihi...[:D]

veldig søt datter du har forresten..[;)]

Hei herr Klepp.

Min samboer har lurt meg inn her. Har ikke rukket å lage meg et navn ennå, men det må jeg selvfølgelig få til. Kom ganske plutselig inn i dette her, så det kunne vært veldig greit å få med seg noen tips ja... [:)] Ønsker spesielt ekspertise om hvordan forholde seg når hormonene og humørsvingningene står på som verst. [:D] Lykke til alle menn (og damer selvfølgelig).....

-Tor Tør-

He,he...Røpa!!![;)]
Kjempe kjekt at du har fått han med her da.Mye nyttig her for pappaene og...
Tviler på at jeg får min mann inn her,så du er flink!!![:D]

hei og velkommen hit [:)] søt datter du/dere har

hehe, han overdriver faktisk litt. jeg kom ut fra soverommet til Thea, og gjett hvem som satt der og hadde laget seg profil uten noe mas fra min side(idag da) faktisk.
Tror han har vært litt nysgjerrig på hva som foregår her, siden jeg tilbringer så mye tid her selv. hadde vært artig med eget pappaforum, så bare å få mast litt på disse fedrene, tror nok de har litt lyst ja....[:D]

Back
Topp